Har lest hele denne tråden idag, men ikke fått det helt klart for meg: Krever denne felgen (18X8,5" ET6) modifisering av hjulbuene bak på en senket 740/940 for å unngå subbing?
Printable View
Har lest hele denne tråden idag, men ikke fått det helt klart for meg: Krever denne felgen (18X8,5" ET6) modifisering av hjulbuene bak på en senket 740/940 for å unngå subbing?
er felga spaca ut på bildet der per? i så fall hvor mye? å har dem prøvd bak er jo alltid der problemet er på volvo :p
trykk på linken han la ut der er bilde av montert bake:P
det så meget bra ut på de bildene :D og hvor mange var det som ble produsert? noen sjanse for at de blir utsolgt? også klarer jeg ikke bestemme meg for om jeg vil ha sølv eller svart :p hva passer best på en mørkeblå bil?
Hmm, får vel holde på SuperDTM felga da, når alle skal ha disse :P
Da har jeg og gull_pilen bestilt ett sett hver :D Gleder meg til å se hvordan de er på bilen.
Håper det kommer disse i 17". Tror jeg vil få problemer med 18" uten å gjøre noe med hjulbuen etter som jeg har innerskjermer bak som jeg vil beholde og panhard stag som vil bli montert snart. Tror disse med svart senter hadde passet perfekt til rød 245.
Gikk på en smell og kjøpte 3 sett jeg :p
Har allerede 2 orginale sett liggende å støve :p
Tenkte jeg skulle prøve med orginale 17x7.5 fremme og 18x8.5 bak ;p
Tja, har prioritert å spare hele livet :p Men de siste åra har jeg lidd av en god del impulskjøp :p "kjekt å ha"
Tror egentlig det blir grisefett :D
nå har ikke jeg så god peilin på ET og div slike utregninger..
så, hvordan vil det gå hvis jeg har MK2 multilink bak på min 740, og orginal forstilling?
blir det mulighet for og få montert felga i det hele tatt da?
med nokk mod av karross så passer det meste :p
Da har jeg også bestilt et sett, gleder meg til sommeren :D
Bestilt! Gledes :D
Da va ett sett bestilt, Må bli sommer no ja :)