Det der så kjent ut.. Så legger du den 5 cm mer mot bakken og ser hvor mye snø det drar med seg.........
Printable View
Det der så kjent ut.. Så legger du den 5 cm mer mot bakken og ser hvor mye snø det drar med seg.........
du steike satan for noen bøtter da :O
120W Led bar, lyser nok ikke så bra som de bøttene der, men i kombo med 55w xenon i fultlysa er jeg fornøyd :D
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/02/137.jpg
Har flere bilder :p
Ikke dumt. Liker plasseringa. Men mister vel litt effekt av lyset når den er montert så lavt nede.
Liker plasseringa sjøl, fikk beskjed om at det var "umulig" å montere den der av en som hadde prøvd, så jeg måtte bare :p
Mister nok noe ja... Tok av skiltplata forsåvidt, fordi den skygga for en del.
Om du skal kjøpe, kjøp kun med "spot", ikke combo, som jeg har. Spot-linsene sprer mer enn nok!
Hvis mekanikeren min får fingern ut av ræva blir regreima bytta denna uka, og da kan du få se lyset sjøl, siden jeg drar nedover til Kjevik på søndag ;)
Blir ikke den LEDbaren jævli fort sølt til av veimøkka a?
Har merka at den blir møkkete, men jeg er ikke en hengerfeste-sleiker og vasker bilen annahver uke/40 mil, så blir ikke mye møkk.
Haha :p Vaska hver uke i fjor vinter, men denna vintern kjører jeg bare til jobb 3-4 ganger på to uker (8mil t/r) så da vasker vi annahver uke :p
Med Meguairs Was&Wax sitter ikke møkka uansett :D
Holy testicle tuesday!
I dag gjorde en en svææær jobb på Vendela.
Jeg toppa opp spylervæsketanken. Hory sheet, impossibru!
Ellers har bilen i løpet av et par uker mistet "mist-funksjonen" på vindusviskerne...
Jeg anntar det er intervall funksjonen på vindusviskern?
Jeg antok det, jeg og, men den er da ikke en mistfunksjon. Kan brukes til så meget mer.
Og ikke all mist, eller tåke på godt norsk, legger fukt på ruta. Bruk heller tåkelysa, Ovlov!
Mist-funksjonen er den man bruker når man bare får litt vann på ruta. Altså, når man dytter hendelen litt ned uten å sette den i hakk. Da tar viskerne ett sveip over ruta.
You should try it some time.
Om det står mist-funksjon i håndboka, skal jeg kalle det for det. Inntil da er det impulsfunkjson på viskerne.
Her demonstrert på en japsebil.
Se på 0:45.
Fra en annen Volvo-annonse:
Sitat:
2 speed intermittent front wiper with mist function
Står det i håndboka? Hvis ikke, har du adoptert et løssluppent japseuttrykk over på ei stram dame som Vendela.
Siden du spør så fint så sjekka jeg i boka, og der står det:
Synes "Mist-funksjon" er mer beskrivende enn "tryckpunktsläge" da. Hadde nok ikke stått "tryckpunktsläge" på viskerhendelen heller om det var skrevet på. :pSitat:
2. "Tryckpunktsläge"
Om du vill at torkarna ska göra bara ett slag eller ett par slag (vid tex duggregn): för spaken till tryckpunktsläget och håll den kvar med fingret. Torkarna stannar i parkeringsläge då du släpper spaken.
Japse-Mist ftw!
Duggregnfunksjon aksepteres.
Hvis ikke finner jeg tryckpunktsläget ditt og skviser:-)