Sånn ja! :D
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Printable View
Sånn ja! :D
hmm så moro ut det der Metanol\vanninnsprøytningssystemet... hvilke effekter på en motor kan det være noe poeng å ha tro?
Nja. Men er enda en ting som kan feile. Er nok å glemme å fylle på vann. Trengs ikke heller til E85 som kjøler bra nok i seg selv.
Noen som er interessert i å kjøpe av meg det 6+6 ARD kompressorhjulet? Jeg sa det var likt det orginale men ser det er noe forskjeller på utformingen på finnene.
Kan ikke si at jeg er særlig imponert over Skruvat. Når jeg bestilte DP og noen pakninger derifra så fikk jeg beskjed om at ene pakningen ikke var på lager og at forventet leveringstid var 26. april. I dag fikk jeg beskjed om at Ferrita DP'n plutselig ikke var på lager og at forventet leveringstid er 21. Mai. GRR!!
Har du solgt gammelv70'n? Syns jeg så den med noen ungdommer inni på hellgrillen :p
Ja den er solgt. Er vel andre eier etter jeg solgte. Men dessverre er mye av gromdelene vekk.
Alt frå Ferrita blir stort sett produsert på bestilling, så det er greitt å ta det så direkte som råd. Vi har avtale med Ferrita Norge.
Sto de hadde på lager ved bestilling. Brukte Vccn rabatten på Skruvat men siden DP'n var på tilbud så utgjorde det ingenting.
Kjett!
En sånn en?
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/12/1191.jpg
Jepp ;)
Meget pen og grom bil du har:)
Takk :)
Fikk poly pakningen og innsugsrøret i går.
Vedlegg 2982
Vedlegg 2983
Innhentet pris på balansering av turbo hos Norsk turboservice også. 900,- inklusive mva. Men før jeg kan sende den må jeg få lagersettet som virker å ta tid dessverre.
Prøvemonterte kompressorhjulet for å sjekke klaringer osv.
Orginalt:
Vedlegg 2984
GTX style:
Vedlegg 2985
Fikk satt på Snabb innsugsslangen i dag. Så at det hadde vært litt lekasje/svetting der hvor oljeåndinga gikk inn i røret så får håpe det blir tett nå. Men fy steike hvor trangt det er baki der! Ser ut på underarmene som om jeg har sloss med ti ville katter :p
Stas under der ja :) Burde jo renska veihus når du først gjorde det her med innsuget av osv :)
Har ikke vært av med innsuget enda.... Dette var slangen fra Lmm til turbo. Men blir nok en rens der ja når innsuget skal av engang.
Forferdelig område det der ja, har surra mye nedi der selv i forbindelse med CBV'en, er et hælvette.
Ja det er mildt sagt.
Er ikke noe bedre jo nyere dem blir heller ;)
Alt skal sitte i press å lage lite lyd. Da er det ikke mye slingring, anbefales små spinkle hender :p
Ser gromt ut!
Ang. plass er det masser av plass der i forhold til mange andre plasser på nyere gen. Volvo ;)
Det kan meget godt være mulig men blir ikke noe nyere Volvo på en stund.