http://forum.vccn.no/
http://forum.vccn.no/showthread.php?...440#post655440
Printable View
Ja, detta dar e toskaskap på høgt nivå also
Uff, så dumt og unødvendig... :(
Ja, får virkeleg håpa at me får tak i gjerningsmannen og får ordna opp. Skjønna ikkje kva broren min skulle på den festen og koffor han tok bilen. Får håpa at gjerningsmannen går med på å ordna opp, det er detbeste for både han og oss. Viss han ikkje vil samarbeida og løysa detta på ein skikkeleg måte er det fristande å gå til politiet. Då kjem broren min til å bli meldt for kjøring utan førarkort, men han andre blir meldt for fyllakjøring utan førarkort og med stjelt bil, i tillegg til at det var han som kresja han.
Uansett hvordan man vrir og vender på det hadde ikke dette vært noe problem om broren din lot bilen stå ;)
Det er ikke sikkert det holder og at det er verdt å ta sjansen på å ta saken videre, men det er vel en slags forskjell her: Når det gjelder han som kræsjet bilen, foreligger det bevismateriale, nemlig en kræsjet bil. Derimot er det kanskje ikke like opplagt at det kan bevises hvem som hadde med bilen på festen...?
Det er heilt sant, bilen er kresja, og sannsynlegvis er det spor der som han kreja og. Me har jo ikkje bevis på at det var broren min som tok bilen med og på kem det var som kjørte han, men me har vitne på begge deler. Far til han som festen var hos såg det og ringte til mamma og pappa.
Og so må me nesten prøva å få sjekka at det broren min har forklart er sant. Han har berre forklart kva som skjedde på telefon, og det ka jo henda han pynta litt på sannheten sjølv om det virka som han var ærleg. So då må me snakka litt med dei andre som var dar.
Idioti på mange plan her :p Ser ut som det er en lei kræsj og da bakskjermen er knøvla. 15 åringer har ingenting å gjøre på veien med bil og værtfall ikke på fest med alkohol og bil.
Ja, det med bakskjermen var absolutt det verste. Bakluka og lykta skule jo byttast uansett, og støtfangar har eg frå den kvite.
Og detta er nok eit eksempel på at alkohol og bil er ein dårleg kombinasjon. Broren min var ikkje full, men han som kresja bilen var visst ganske full. Kva som skjer med broren min er jo opp til mamma og pappa, men det er jo rett og rimeleg at han erstattar sin del av skadane. Den kjøreturen kunne uansett ha kosta han mykje meir, viss det hadde skjedd nåke når han kjørte, og han hadde skada nåken.
Ja, uansett utfall videre nå ligger det en lærepenge i det - og dessuten bør det være en erkjennelse av at det kunne ha gått mye verre. Og selv skal du ha lappen snart, regner jeg med?
Ja, får håpa dei har lert nåke begge to... Og ja, ei lykt og ein skjerm er ingen ting i forhold til det som kunne gått tapt:)
Eg besto jo teoriprøven i går, men fekk ikkje oppkjøring før i november:( Og so stryke eg sikkert då, sånn at eg ikke får lappen før longt uti desember:p Men bere seint enn aldri:D
Se det lyse i det småen:) Det var iallefall ikke 242en;)
Ja, hadde det vore den hadde eg reist rett heim for å gje dei juling. Ikkje lite juling heller:p
Trist denne saken her altså :( Alkohol og Bil hører absolutt itte sammen.
Ja, det var no det, men eg er no glad for at det ikkje skjedde nåke verre:) Det kunne jo vore ein person som vart rygga på i staden for den pålen for eksempel. Det hadde jo vore bere for bilen, men hadde jo vore mykje verre likavel:) Alkohol og bil høyrer ikkje sammen, nei. Og derfor drikk eg ikkje alkohol:D
Bra det itte gekk verre ja, kunne blitt utrolig alvorlig hvis en person hadde blitt skada. Så det er jo bedre med ein ødelagt baklykt, bagasjeluka og støtfangeren, enn at en person kom tell skade. :D Fin bil da! Det er 242en også ;)
Det kunne eg sikkert gjort, men eg syns ikkje det er nåke vits i:)
Ja, du veit viss det skjer nåke med ein bil som ikkje har ansvarsforsikring (sånn som denne ikkje er), blir føraren økonomisk ansvarleg, og det kan kosta han fleire millionar. Og det hjelper ikkje å ha forsikring heller viss den som kjører ikkje har lappen. So det seier seg jo sjølv at det ikkje var spesielt lurt då:p
Jau, takk. Det går no rette veien med 242en då, men ikkje med den blå:p
Lurte litt på dessa felgane her: http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=37512684 Dei kan sikkert bli fine med litt lakk. Er vel ikkje originale felgar detta?
Kjenner han som selge felgane/delane, han er her på forumet :) Sondre93
Skal du til Rosendal for å hente felgar så får du ta deg ein tur te Husnes i samma slengen :D
Å, seier du det?:) Ja, då er det vel ikkje so longt til Husnes:) Men no får eg ikkje oppkjøring før i november, og viss eg stryke då, får eg ikkje lappen før i desember, og då er sdet sikkert nåken som har kjøpt felgane. Men viss ikkje, blir da nok ein tur te Rosendal og Husnes:)
Du skakje tilfeldigvis forbi sånn at du kunne tatt dei med då?:)
Dåke får sei ifrå viss dåke har ei heil baklykt billig til salgs:)
Er det noe og fikse det der? Er jo ganske gåen den bakskjermen der og ser jo ut som det også er noe inntrykk nede rundt luka. Bilen var vel ikke så dyr i innkjøp heller.? Finn heller tak i en hel noe nyere bil som ikke er lappet ihop.
Nja, veit ikkje heilt, trur det er lettare å finna ut det når eg kjem heim og får studera skaden skikkeleg:) Han er ikkje trykt so mykje inn som det ser ut som i alle fall, bakluka er ikkje lokt skikkeleg igjen på bildet her, veit ikkje om det går heller no:p
Det går jo an å gjera detta fort og gale berre for å ha ein brukbarvinterbil:)
Synd å si det, men det ser ut som en ganske omfattende skade det der, sikker på at en skadetakst hadde havna på godt over 40 000.. Må si meg litt enig med Pwrvolvo at jeg ville sett på muligheten for å finne en annen bil fremfor å fikse det der for enhver pris. Når det er sagt, så er det nok ikke umulig å grovrette den for en billig penge og ha den som bruksbil, men... Disse bilene koster så lite allikevel, så jeg finner ikke helt påskudd for å kjøre rundt i en bulkete en.