høyre styrte biler ja.
Printable View
høyre styrte biler ja.
Hadde vært moro, og sikkert ikke umulig - men 99% av Volvoene der nede har rattet på feil side....
Skulle fint ha klart høyreratt på den 850Rn og 965en;) For de var skikkelig pene:D
Volvo har det kjekt med att de er lette og bygge om til Venstrestyrt da;) alle hull og fester er der på begge sider
Det er så, men da er det ikke en fin originalbil med lav kilometer lenger. Ikke på samme måten i alle fall...
De er dessverre høyrestyrte ja, noe som gjør dem mye mindre attraktive. Men mange av de bilene så jo nye ut da.. *sikle
Forresten, mulig jeg bare er døgnvill altså, men en url som grovt oversatt er "utveksle gørr" er jo verdt å merke seg. :p
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=32973989
10k for dyre kanskje mtp KM-stand og interiør, men det er vel ikke så alt for mange 740tic som er originale heller lenger.. Hvertfall ikke som ligger ute til salgs.
Uansett synes jeg det var en godbit.
Original og fin 740 TIC er sjeldan vare ja, ein skulle ha sikra seg ein sånn og heldt han original og i god stand. Eg skulle hatt ein stor garasje og fast inntekt so hadde eg sikkert gjort det:) Eg trur ikkje Eg hadde angra på det om 10-15 år:) Me ser jo kor ettertrakta Amazon 123 GT og 240 turbo M.fl. er no:)
Likevel er 740Turbo, også i ubesudlet tilstand, laaangt vanligere enn 240Turbo... :p
Når det gjelder Volvoer fra Japan: Biler med rattet på feil side er nok også etter mitt syn i overkant klønete å gidde å importere. Vet ikke om det finnes andre hindringer i tillegg...? Men disse annonsene gjør unektelig at det kunne virke interessant å følge litt med, for det var svært flotte eksemplarer og mye lav km-stand der. Kan lure på om dette er tilfeldig eller i noen grad typisk - i Japan evt for dem som kjøper Volvo i Japan?
Den ekstra høye prisen på 245en - er det bare km-standen, eller har den en spesiell status?
Mistenker at japanerne blir skattlagt etter hvor mye de kjører, dette gjelder nemlig ikke bare Volvo - utrolig mye flott fra 80- og 90-tallet av tyske biler også. Gjennomsnittstilstanden, etter det man kan se på bilder, vitner også om at de usannsynlig lave kjørelengdene stemmer. Typiske slitasjemerker på seter, ratt osv er ikke så lette å jukse i stand. Når man er over på de spesielle tyskerne type AMG-Mercedes o.l. er det relativt mange som har rattet på riktig side også. Det ligger vel 2 W210 AMG fra Japan på Finn nå også, begge med latterlig lav km-stand og venstreratt.
Ja absolutt men det er ikkje ofte me 740 turbo heller, so det hadde vore kjekt å sikra seg eit fint eksemplar mens det enno er å få tak i til ein grei pris:) Ein original 240 turbo er jo nesten umulig å få tak i i norge og skulle det dukka opp ein er han enten lika rusta som 245en min eller alt for dyr.
Jeg er enig i at det er helt på sin plass å redde et bra eksemplar av 740Turbo - eller 700-serien i det hele tatt. De er i ferd med å bli veteraner nå, får vi huske på. :p
i ferd med og bli? 760n er det jo alt;)
http://www.finn.no/finn/car/used/vie...nkode=33115345
Godbit i mine øyne,FK,M90,greit utstyrt,høvelig lav km og pent delskinn.Litt uvanlig med LT sedan og.Ikke dum pris heller for en pen bil:) sikkert prutbart
er ikke mye tukla med min heller:) er bare US blink
Da har du noe du burde ta vare på:)
240 Classic som er glad i blått
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=32845327
Par småbulker under/ved venstre blinklys eller ser jeg feil