hehe er mye handel og lite som skjer pga jeg kommer ingen vei innvendig før setene sitter der de sitter nå :) så da kan midtkonsoll og bakseter bygges om når det er tid :)
sitter godt og trives akkurat nå med setene ja, så de er toppers i bilen, angerer ikke nei. de blir nok værende, ser fint ut fra utsiden også, man ser liksom at det er noe annet med bilen her enn de andre man ser 10 av (200serien generelt) hver dag, og kanskje da gir en tanke i hodet "hva fankern var det, jooo C70 seter ja..." :p hehe
lette er de definitivt ikke, men ville jeg had lette seter hadde jeg beholdt recarosetet :) her skal det kjøres lux og comfort innvendig i bilen :) de er ikke for tunge til å klare å spøle\sladde med heller :p så er noen kg å gå på enda.
går akkurat klar av dørlomma (skal bort når custom dørsider lages) og midtkonsollen, men tror pga seteryggen i sidene er ganske breie at jeg må lage eget midtarmlene fra det 850 armlenet i beige skinn jeg har liggende. Men det er jo good, for det går jo inn under customiseringen av lang midtkonsoll hele veien bak til et delt baksete med kun 2 sitteplasser :) skal begynne å se litt på det i ledige stunder nå framover før høstværet tar kål på utejobbinga.
får sikkert noen feedbacks fra andre som ser setene -live- i løpet av uka som kommer, skal innom en del framover for å levere noe smådeler og på "ferietur" der jeg regner med jeg møter på et par volvoentusiaster som også kan uttale seg hvordan der er IRL :) kan jo hende jeg har sett meg blind på det selv........
Torra: digge å sitte i skal jeg love deg! må komme å prøvesitte de nå da ;)
eller vente til jeg skal på melhus å hente CS og Lesjø snart håper jeg...
PS PS PS.... glemte å si det. IPD ordren er ferdigpakka og skal sendes over betalingen for i kveld, så da er de på vei også :D :D :D