-
Å? Sjølvsagt vil eg ha:D Men det kjem an på prisen... Er jo arbeidsledig for tida:( Reknar med at han kostar litt, for det er vel ikkje so lett å få tak i, men samtidig er jo etterspørselen ganke begrensa og, i og med at det er ganske få 240ar med diesel. So eg veit ikkje kva ein sånn er verdt, kva vil du ha for han?
-
hvor mye byr du? men må nesten sjekke at den virker først
-
Hm, vanskeleg å veta kva ein sånn er verdt. Må du ha mykje over 500,- for han?
-
242'en din blei observert i ei busslomma attmed hovedveien rett før avkjørselen til Holmefjord/Boga i dag tidlig (10-10.30 tida) :) Såg litt ut som det var far din som kjørte?
-
Det kan stemma :D Han låner han til å kjøra til jobb med for tida:) Kva bil kjørte du i?
-
Sitat:
Opprinnelig postet av
Øygard
Det kan stemma :D Han låner han til å kjøra til jobb med for tida:) Kva bil kjørte du i?
Me kjørte i ein kvit Mitshubitshi (eller koss da no enn skrives) L-200 med SKL logo på med båthengar bakpå :)
-
Då ska eg spørra han om han såg den:)
Han hadde visst kjørt tom for bensin og sto og venta på at mamma skulle komma med ei kanna til han:p
-
Då blir det longtur med 242en for første gong sidan 2009, då eg kjøpte han. Ikkje so veldig long tur då, men ska opp til Sunnfjord og Jølster i kveld:) Får håpå at det går greit:)
edit: Blir visst tidleg i morgon:)
-
Jaudå, turen gjekk fint den:) Einaste problemet var at når eg skulle snu i ein avkjørsel kvelte eg han, og når eg vrei på nøkkelen for å starta han, skjedde det ingen ting. Eg skrudde tenninga av og på igjen, og starta han sånn som vanleg. Det samme skjedde ëin gong til på turen. Sikkert ei dårleg kontakt ein plass. Får sjå på det om eit par veker, når eg kjem heim:)
-
Sitat:
Opprinnelig postet av
Øygard
Jaudå, turen gjekk fint den:) Einaste problemet var at når eg skulle snu i ein avkjørsel kvelte eg han, og når eg vrei på nøkkelen for å starta han, skjedde det ingen ting. Eg skrudde tenninga av og på igjen, og starta han sånn som vanleg. Det samme skjedde ëin gong til på turen. Sikkert ei dårleg kontakt ein plass. Får sjå på det om eit par veker, når eg kjem heim:)
Kva er det du skal foreta deg der oppi Sogn og Fjordane då sio du skal vere vekke så lenge? :) Lærlingplass?
-
Kanskje lereplass og etter kvart, ska bort og snakka med nåken i måro:) Men dei to første vekene er det intensivkurs, so eg håpar at eg har lappen når eg kjem tilbake:D Hadde første kjøretimen i dag. Ho lurte på om eg hadde kjørt bil før. Ja, eg hadde no kjørt 30 mil i dag sa eg:p So skulle eg kjøra då. Gammal BMW e36:p Klutshen var ikkje den peste, og girkassen var nesten ubrukeleg. Men motoren drog godt når eg hadde lavt turtal, og det var gode sete. Men ellers syns eg faktisk at 242en er behagelegare å kjøra, sjølv om den godt kunne hatt eit gir til:p
-
Bilde frå turen og litt før turen
-
-
Ser du var på oppedal ja:)Då er det din bil pappa såg, sa han hadde sett ein grønn 242:)
-
Sitat:
Opprinnelig postet av
larsverm
Mercedes 240 diesel? :p
Nåke sånt ja:p Størrelsen på grillen paste perfekt på 240en:D Men det blir jo litt feil då:p
Sitat:
Opprinnelig postet av
volvobrage
Ser du var på oppedal ja:)Då er det din bil pappa såg, sa han hadde sett ein grønn 242:)
Kjørte E39 til Jølster ja:) Ka bil kjørte han? Sto han og i ferjekøen?
-
Va på ein bilopphoggingsplass i dag, her er Volvoane eg såg: http://forum.vccn.no/showthread.php?...025#post653025
På bakruta til 240en som sto der var det nåken sånne:
http://i1226.photobucket.com/albums/...8/CIMG4259.jpg
http://i1226.photobucket.com/albums/...8/CIMG4258.jpg
Er detta feste til bakrutesjalusi?:D I so fall blir dei henta i morgon:D
-
Viss dåke treng nåke frå nåken av bilane som var dar får dåke sei i frå, so kan eg kjøpa det og sella det vidare til dåke viss dåke bur for longt vekke:)
-
Det er fester til sjalusi ja
-
Sitat:
Opprinnelig postet av
Marius-Skau
Det er fester til sjalusi ja
Ser ut som dei er limt fast, men får dei sikkert av på eit vis, med ein kniv kanskje:)
-
Og bilen oppførte seg fint på langturen? :)
-
Ja, turen gjekk strålande den:D Einaste som ikkje var heilt bra var som sagt at av og til var det ikkje liv i startmotoren når eg vrei på nøkkelen, men då berre slo eg av tenninga og prøvde på nytt, og då starta han som normalt:) Sikkert berre ei dårleg kontakt ein plass:) Og so merka eg at det gjerne kunne vore eit gir til:p
-
Sitat:
Opprinnelig postet av
Øygard
Hm, vanskeleg å veta kva ein sånn er verdt. Må du ha mykje over 500,- for han?
neida, pris blir vi enig om :p men må få teste at den virker først, dumt å sende en turteller over halve norge som ikke virker :p
-
Ja, det er jo ikkje vits i:p Blir sikkert enige, men syns det er litt vanskeleg å komma med bud når eg ikkje har peiling:p
-
Sitat:
Opprinnelig postet av
Øygard
Og so merka eg at det gjerne kunne vore eit gir til:p
Ja, det tror jeg så gjerne. Jeg lurer i blant på hva slags idealer for girutveksling de hadde den gangen. På biler med firetrinns kasse og litt "knapp" motorisering blir det ofte rundt 2.600-2.800 omdreininger i 80. Unødvendig høyt, skulle jeg mene, og det blir fort litt plagsomt på motorvei. På mange Volvoer kunne man få overdrive, men bare som ekstrautstyr frem til ca 1980.
-
Ja, det står jo i instruksjonsbøkene at når ein kjører i over 70 km/t, ska me bruka 5. gir eller overdrive viss bilen har det. So når farten blir opp i mot 80 brukar han nok unødvendig mykje bensin. Men på vanlege bygdeveiar er det jo ikkje nåke problem, Viss eg ikkje har dårleg tid kjører eg ofte i ca 75 på fine veiar med 80-sona. Det passar litt bere.
Blir spennande å få veta bensinforbruket, km-tellaren har eg dessverre ikkje fått fiksa enno, men men me fylte full tank i bjynnelsen av turen og når me kom fram, so då finn me forbruket når nåken har funne ut kor longt det er med ein an bil. Pappa kjører bilen heim i dag, so han måler sikkert forbruket no og. Ska høyra med han lit seinare, so får me satsa på at turen går greit:)