Hvilken mod er denne 940ien ?
Printable View
Hvilken mod er denne 940ien ?
Sein 91. registrert i 92 :)
Du vet at lakken på denne bilen er en 1 sjikt lakk ? :P
hmm? :)
1 sjikt - bare en farge. 2 sjikt lakk er en base med klarlakk 3 sjikt med perlemor osv.
Så du hadde klar lakk på det du lakkerte, så lurte på om det blir skille eller fargeforskjell :)
ja, det blei det uannsett ;)
Vurdera å gå tysk :)
http://img3.autodb.no/autoimg/8118772_720x0.jpg
Skal du selgje Volvoen? :eek:
aldri! den skal eg køyre heilt te den dauda. og so gjere eit stort prosjekt ut av den :). Bane/søndags-bil :). Men har sjukt løst på ein ascona :)
Fy skam seg! :p
skamme meg? har ikkje tenkt å selge 940en :)
Hm, mener absolutt jeg spotta den Opelen du linka til på vei til jobb her en dag...i Sandnes området...står jo i selgers annonse at han bor på sørlandet en plass...kansje solgt til Sandnes da?...
Åå? jaja :). Er ikkje den eg skal kjøpe, men noko lignande :)
Fekk ordna annlegget i dag.. har makka med ditta ledningsvaset i fleire daga. Så var det visst så enkelt som at styrestraumen ikkje var skikkelig kopla til... Men det var deilig med lyd igjen :D! Bilen låg sidelengs for første gong på tørt føre i mitt eige:). va litt oljesøl i sving og då glapp ræva :). Va so kjekt at eg snudde for å prøve igjen :)
noken som veit kass produkt enn ska bruke for å rense taktrekket? og få vekk øl-lukt i fra setet? hard natt som sjafør.. ei oppskrapa dør og litt diverse :P
moneymaker :)
og litt ølbrakke ja... gjekk 8 persona inni bilen igår x)
Gøy å vera sjåfør med 940, får alltid skryt for dei goe baksetena :D
hehe, ja det e sant :)
ooooooooooooooofff! va på skulen i dag og ein liten svipptur opp på rema for å kjøpe kaffi.
eg åpna døra, satt meg inn, tok på meg setebelte, starta motoren, sette den i revers og rygga. og da kom lyden som sette skrekken i meg.. når eg rygga sa det "donkdonkdonkdonk". gikk bak å sjekka om det var noke under bilen og hjulhusa, der var ingenting... satt meg inn å prøvde igjen og lyden kom igjen. vetta faen ka det var,, men lyden kom ikkje når eg kjørte framover, den kom berre når eg rygga. noken som har opplevd ditta før?
fått meg jobb no, så da blir fleire updates framover.. Første på lista er vertfall piggdekk :)
Det va no ei avtale med "overlasset" at dei skulle betale bota :).