Re: Godbiter fra bilannonsesidene
Sitat:
Opprinnelig postet av
gaupe
Enkelte ønskar å køyre rundt i litt spesielle bilar, andre kosar seg med hvermansen-bilen, og syns det er flott, eg er i den første kategorien. Og om folk syns interiøret er stygt, så har eg aldri bedd nokon om å syns det er fint, eg har aldri heller brydd meg.
Fins mange spesielle biler med fint interiør og. Men hver sin smak. :)
Sent from my GT-N7100
Kunne godt hatt den der. :) Veteran med innsprøytning osv. Hadde jeg bare hatt penger til den hadde den stått i fare for å ende hos meg.
Sent from my GT-N7100
Nydelig!!! Kommer bare ikke over hvor rare hjulbuene bak ser ut på 240... Iallfall når hjulet passer så dårlig inn i formen på en måte.
Sent from my GT-N7100
Godbiter fra bilannonsesidene
Sitat:
Opprinnelig postet av
Revell
Automatbil jo-.-
Og..?
Sitat:
Opprinnelig postet av
Øygard
Forgasser og GLE? Nja.. Men noen direkte godbit er den ikke, men ikke direkte dårlig heller. Det med rust vil jeg ta med en spade salt..
Mere godbit som E eller F , men om en K er oppgående og i god stand så er den ganske så fint sviv i.
Sitat:
Opprinnelig postet av
sekse
Ble tipset om denne av pappa tidligere i dag, unik kombo av utstyr og km. Mangler bare awd mtp. hva jeg er ute etter.
Det har vore ein slik på marknaden med awd, men uten luke.
Sitat:
Opprinnelig postet av
gaupe
Det har vore ein slik på marknaden med awd, men uten luke.
Nettopp, da mangler luke ;)
Sitat:
Opprinnelig postet av
Volvo-turbo
Bilen er altfor dyr, mellomstor dieselmotor (ikke 185hk), gammel teknologi (stammer fra 2000), manuell / automat er smak og behag men for den prisen = automat
Nesten 100 for mye. Vi solgte en 06 på jobben relativt greit utstyr for under 200.. Han her krever vel mye for å være privatselger.
Prisen er gjerne satt slik pga kilometerstand og fordi Inscription-interiøret gjør den spesiell, og hvis noen mener det er verdt prisen så sier jeg heia selger... Hvis ikke er det jo bare å by lavere eller vente til prisen senkes? :)