Tja... Er vel gjerne det :-P
Tja... Er vel gjerne det :-P
Eg må nesten prøva å få til ein tur neste gong, no har eg jo fått lappen:)
Spørsmål : Skal vi ha treff nå i desember, med all julestri som foregår? Og om vi skal, så må vi kanskje foreta en replassering da senteret trolig er overfyllt..
Ja er jo søndagsåpent i desember...
da fåreslå eg ein replassering =) arenum kansje ?
Trur nesten eg må komma ein tur neste gong. Ein parkeringsplass er no ikkje vanskeleg å finna. Men viss det skal vera midt inni byen blir det vel bompengar og fele greier:(
Åsane senteret begynner ikke med søndagsåpent før 9 desember :)
Plantasjen på Nyborg da? Er jo god plass der? :)
Men no må me bestemma oss...
Gamle ikea da. Siden vi er før juletidene på senteret.
Hvor mange stiller i morgen??
Ser ikke akkurat ut at stemningen er på topp??
Jeg kommer i nye bilen til kjerringen :)
Eg kjem...
Kanskje.... Uvisst :-/
Giddis :-P Men får se ka eg får til.
Kjem viss eg har råd til bensin og har tid, kan ikkje låva nåke men har lyst:)
Jeg kommer forhåpentligvis også :)
Kommer:)
planen er å komme, men må vente på madammen som er ferdig med håndball i firetiden. Satser på 245 :)
Eg kommer ikke i dag.. Må på flyplassen å hente noen omtrent når treffet begynner, blir litt mye kjøring frem og tilbake føler eg..
Blir kanskje litt for longt fpr meg og å kjøra 7 mil kvar vei, det blir fort dyrt og so kjem piggdekkavgifta i tillegg, men det kan henda eg ombestemmer meg, kjem litt an på bensinprisane:p
Må jo ikke betale piggdekkavgift inn til åsane? :p
Å?
(5tegn)
Relativt ok oppmøte, men hinsides kaldt. Følelsen er enda ikke helt tilbake selv etter 30 min innomhus..
Begynner å føle beina igjen nå :) Kanskje noen vintersko er å foretrekke neste gang, og la joggeskoene stå igjen hjemme.
Greit oppmøte i dag ja :) Laster opp et bilde i morgen tror jeg. Gidder ikke å bruke evigheter på mobilt bredbånd.
Her er bilder fra treffet. Fikk ikke med alle som var der, da jeg tok bilde litt tidlig, og enkelt kom litt senere...
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/12/190.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/12/191.jpg
Dårlige bilder, men var så kaldt at jeg ikke klarte å holde kameraet stille. OG det er ikke en bra kombinasjon med dårlig lys :p
Miljøsvin som står på tomgang...
Miljøsvin som holder varmen :p
Bra bildet ble tatt før jeg kom da ;)
Å? Hvorfor det? :p
Hvem brukte mest bensin på tomgsng det?
Hehe, IKKE deg ihvertfall :p
Du så vel forskjell på nålen også kan jeg tenke meg?
Overhodet ikke... Sikkert bare en 3-4 ltr pr 10 minutt..
Etterlyser en som kjører en 945 i bergensorådet gammal politibil. (Ikke meg selv men den andre) har mistet lommebok i den i natt en gang:) fint om noen vet hvem det er? Gi meg en lyd på 46424252/)