Må bygge skikkelig elnett tror jeg ? =) Hvor feit er blandinga på tomgang, siden du soter ned pluggene ?
Printable View
Må bygge skikkelig elnett tror jeg ? =) Hvor feit er blandinga på tomgang, siden du soter ned pluggene ?
skal gjøre om det ja! litt rotete slik det er nå..
tenkte å montere releer og sikringer i hanskerommet, med releholdere og stikkere ;)
13 å noe mener jeg, men fikk jo ikke justert det med tunerstudio.. men har jo 2.1.0 koden nå så jeg kan forandre i MT :)
Du kan mappe manuelt på tunerstudio også =) Men Megatune er mest stabilt i følge mine erfaringer..
Fordel å vite at ting er på stell med Elnett og slikt ja !
ja, det vet jeg :) men syns megatune er MYE bedre å mappe manuellt i da TS virker som det ikke vil legge inn det jeg sier :P
jess ;) men fant feilen i dag, usikker på hva egentlig men bytta sikring og stramma over + koblinger så ble det i orden :)
har kjørt 3.3mil etter oppstart nå, og bilen fungerer bra :)
Har passert 5 mil med bilen nå, skal bytte olje å filter i morgen :)
Har og en olje lekkasje jeg må fikse..
Fremover nå så er planene slik:
bytte tank armatur
Montere gruppe a vinge å leppe under fanger foran
Koble om el anlegget til ms'n
Kjøre på den noen fler mil å bestille mapping hos ES Tuning :)
Lurer også på om jeg skal montere enda en HKS dump, da den ikke får ut alt trykket så turbo surger.. Rfl'n klarer det jo, men syns den bråker for mye :p
Tøft prosjekt :) funker bra med to dumpventiler! Fin lyd i HKS'n er det å.
takk :)
ja, er jo ikke noe problem å kjøre med to.. lyden er fin ja.
blir vell så jeg bestiller en til å monterer :P
Høres bra ut dette!
Fin inspirasjon til å stikke å skru selv :p
hehe, det er bra :)
Hvorfor bytte tankarmatur ? =)
Betyr det at du har et armatur fra B230F bil til overs da? ;)
bytter fordi skala'en som leser bensin nivå er defekt.
Torra: Jepp :P
Bah, synd den var defekt ! Trenger tankarmatur til innsprut :rolleyes:
Berg: det er det.. Bcb har nye :)
Torra: det kan jeg gjøre vett. Send meg en pm du :)
Har noen bilder av det liggende og. Walbro 255 går rett i ;)
har bytta olje og filter i kveld, så klarte jeg å komme borti + på dynamo m olje tilførsels slangen til turbon så det gikk hull på den :P får ordna ny i morgen da jeg bare mangler muffene til å få pressa en ny :)
kjipt men.. skulle jo kjøre i kveld ^^
så ikke ut som det var mye dritt i oljen men.. var lys grå etter å ha gått 5mil så noe skitt måtte det jo ha vært i motoren?
har også tenkt litt ang dump.. litt lyst på ny, men har og tenkt tanken på to stk SSQV med forskjellige munnstykker? skal prøve å ta ut munnstykket en dag å prøve uten det :) men 1stk SSQV klarer jo ikke å slippe ut 1.5+ bar :P
Er ikke annet enn å prøve :p
Hvis du vil ha en annen dump så slipper Turbosmart sin Race Port ut mye, vurderer denne selv.
Du må slette litt i innboksen din gutt ;)
Frigstad: så på denne tidligere i dag :)
Torra: har gjort det ;)
Men koster gjør den å :p
Syns ikke prisen var så ille jeg :) svær er den og, måler jo nesten 10cm på toppen :p
3600,- for race port i Norge, å 1400 ca fra USA hehe :)
får bruke uka på å vurdere om jeg skal kjøpe eller ikke.. får jo mer deler i uka her så.. ;)
Den er bøs den dumpen ja når det gjelder å transportere luft :)
det tror jeg :D
skulle få pressa slange i dag, men de hadde ikke små nok muffer..
så får montere gummi slangen jeg har liggende midlertidig så jeg får kjørt!
så heller få pressa stålomspunnet teflon fortest mulig :)
har og skaffet releholdere, men hadde ikke stikkere på jobb.. blir koblet el anlegg så fort stikkerne kommer :)