ja det er ikke feil med toyota 6`er lyd i volvo.:)
har tenkt litt på og bytte kammer ja.men har hørt begge deler om og bytte kam noen sier det ikke trengs og andre sier som deg at det må gjøres pga effekt kurven blir kort.
ja det er ikke feil med toyota 6`er lyd i volvo.:)
har tenkt litt på og bytte kammer ja.men har hørt begge deler om og bytte kam noen sier det ikke trengs og andre sier som deg at det må gjøres pga effekt kurven blir kort.
ok! da må jeg nok bytte det også da;) hehe
Hvor kan man finne norske priser på myranes sine deler. ?
lurer på å bestille 4 link kittet og racing coiloverne til bak. må bare høre om fettern min orker å hjelpe meg å montere det 4link systemet, aldri holdt på med 4link før.
Norske priser får du via å spørre Mr.Moseby ;) Ellers så er det vell mye samme prisene i sverige å norge mtp moms.
har du lagt volvon på hylla om dagen? ;) lite oppdateringer på deg nå! :rolleyes:
ja står litt på stedet hvil nå om dagen.men har tatt ut motor og gir så får vell prøve og få solgt det snart.så jeg får begynnt og bygge nytt;)
det gjør jeg også! hehe ;)
hva skjer her da mister? syns det har vært rolig på deg!
må ta en ljugekveld snart!;)
ja her skjer det ikke alt for mye.røyk jo på en liten smell med at vi måtte legge ned frima.men fortsettr og selge ting fra myranes. så har begynnt i ny jobb så nå blir det cash igjen så jeg får hentet motor.begynner og bli skikkelig klar for og bygge litt nå:D bare og komme opp på skogen performance garasjen det vi er i verkstedet vær onsdag.
Myranes er ikke konk. Men firma til moseby'n er vekk;)
myranes lever fortsatt dem.men firma jeg og en kompis dreiv er dødt.men jeg skaffer jo fortsatt alt fra myranes til dem som er innteresert:)
eller at du betaler for delene til myranes og kan hente dem hos meg. eller at jeg ordner med frakt i norge.blir dyrt og sende ting over grensa:) og man sparer jo fort en time kjøring hver vei med og hente hos meg i norge i stedet for hos stefan i billingsfors ;)
Blir drit gromt med supra motor da!! :D http://www.youtube.com/watch?v=gCzJmTgOrTc, her har du noe og glede deg til, eller hva? :D
ja gleder meg som fy jeg.hehe:D
Litt for lettvingt spør du meg.
2jz motor i en Volvo.
Ikke ta det feil, det er kult, rått og morro, men er vel litt for lettvint, pluss det er så mange som har gjort det.
Hva med å sette en RB26DETT oppi?
Eller, hvis man skal gjøre det skikkelig nyskapende, Ta en Mazda 20B motor å kjøre på med ;)
Eller kanskje en 4Rotor?
nå gjør jeg vell ikke detta for at det skal være så ny skapende.gjør det mer for at 2jz er en gromm og holdbar motor som ikke koster skjorta og kjøpe...rb26dett er ikke i nærheten så holdbar som 2jz motoren...vankel blir ikke aktuelt gidder ikke overhale motor vær gang jeg har vært ute og kjørt ;)
Wankelmotorene er ikke så gale som folk skal ha det til.
De første generasjoenene ja, men de senere er faktisk vel så gode som stempelmotorene.
Det er noen karer i statene som har bygget en 4rotor med twinturbo, har ca 1'300Hk, og det går som juling.
De har ikke hatt noe feil på bilen og kjørte med den i 4 år før de åpnet motoren for å sjekke, fant ikke noe som måtte skiftes, men byttet lagre og tettninger når den likevel var åpnet.
Sist jeg leste om dem, så hadde motoren gått i ytterlige 2 år feilfritt.
Har selv jobbet litt på noen Wankel maskiner, hvis du bare passer litt på dem, så holder de utrolig godt ;)
Japsene får nå RB26 til å holde ganske bra med tett opp under 950Hk ;)
Men igjen, alle ha sin smak ;)
Er jo rått bygge uansett :D
hadde vært stygg tøft med wankel motor ja! men syns nå 2jz er mer gromt en wankel sånn sett! men tror det hadde vært veldig nyskapende om du hadde satt en wankel der.. tror ikke det er så mange som har det i en 242! :P
Men tror det blir Driiit gromt med 2jz jeg! :D Skal følges med her