Hvis han hører at pumpa går når tenning er i pos to så hjelper det vel ikke å tjuve releet? Da har det jo allerede strøm?
Printable View
Tenkte bare for å eliminere feil, hvis du har en LH2.4 bil som starter og går ville jeg begynt å flytte over en og en del og se hvilken som er defekt.
Altså flytte over deler fra bilen som ikke går, over på bilen som går.
Tullingen har en opel som andrebil! :p
har mye rart jeg;) men ser ikke helt hva for lh2,4 betar som skulle vært gåent egentlig, for jeg tok alt fra samme delebil
kom forresten på noe. da vi prøvde å starte for første gang, hadde jeg glømt jordinga til motornettet så bensinpumpa gikk ikke. da tjuvkobla jeg den rett på coilen, og den står sånn fortsatt...
kan det ha noe å si?
kan ikke jorde ting inn på coilen
som rg sier.. Coilen skal det ikke jordes noe i :p Flytt jordinga til et karoseripunkt..
Bare jeg som er litt dårlig til å forklare her. Jorda ikke noe på coilen, men tok pluss strøm til bensinpumpa derfra og ikke fra el nettet:-)
Er det et eget ledningsnett til abs pumpe, abs ledninger fra hjulbuene foran og aircondition tanken? LH 2,4.. Lurer på om jeg har rotet bort ei ekstra ledningsmatte da jeg ikke finner at de ledningene på 740n, og det sitter heller ikke igjen noe annet enn disse ledningene som skal inn på noe på 940 delebilen.. Og er dem viktig for at motoren skal svive?? :- )
henger abs hjernen din i bilen? hvis ja, så henger nettet der.
ser vel det å i motorom om kontakta til abs pumpa er der. på sjåførsida, batteri plussen fra denne henger med flere batteri plusser, siden du har el nett fra eldre 940.
usikker på om er ei ega matte til abs på 940, men 760 og 960 er det ei ega matte, med ei kontakt under dash som plugges mot resten av bilens el system.
hva er egentlig fra 740 i motorrommet ditt?
svar meg på tlf hvis jeg ikke svare her
Har ikke abs hjerna og de ledningene i bilen min nå, husker ikke helt hvordan det var i 940n.. Hadde abs klumpen på sjåførsiden, samme med batteriet. Alt i motorrommet mitt nå er fra 940n, men lurer på om jeg har rotet bort ei kabelmatte til, hehe.
Begynte bare å tenke litt på det, skal helst ikke ha inn abs driten og airbag systemet osv, men skal da ikke være nødvendig for oppstart det? Haha
da prøver jeg det i kveld, og handler nytt rele i morgen evt:)
Har du noe mål på den lange spesialdelen din? :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/03/135.jpg
Vil jeg få start på en f motor med turbohjerner?
HAr originale f dyser som er høyohm, da brenner jeg vel ikke hjernene?
Nei jeg har noen andre hjerner, men noen av de er brent etter forrige forsøk på Connie sin bil :p
Og de turbohjernene vet jeg at fungerer, så da prøver jeg med de til jeg får start :)
Må man bytte tenningsmodul også? Eller fungerer den som står originalt på A og K motorer?
Sliter med å få gnist skjønner du :(
må ha til F motorer ;)
Tenningsmodul/forsterker skal ha sluttnr:124.
hei. går det ann å bruke tankarmaturet fra en bil med B230E motor når jeg skal ha en B230fk neddi?
Ja...
Tror det. E motoren har vel også pumpe under bilen, så er vel kanskje tut og kjør :)
Får ikke start.. Faen.
sålangt har en kommet frem til at det er gnist, bensin fram til railen meeen dysene åpner ikke.. Hvorfor?! Noen som har noen tips?
Jording, dyserelee?