gjør deg selv en tjeneste å ikke gjøre det på egenhånd ;) kan fort bli kjipt..
Printable View
Nei, det hadde vore domt:p Er jo ikkje so mykje politi her, men kan jo aldri veta. Ein som ikkje bur so longt vekke her vart tatt på moped for 3 år sidan. Og so er det jo det viss nåken i bygdo skulle sjå det og ringa til politiet.
Kjører ikkje på offentleg vei med bil, kun traktor:) Det at eg kan bli tatt er jo ein ting, men viss eg skulle vera so uheldig å skada nåken, er jo det mykje verre. Det blir jo som å kjøra ein bil utan ansvarsforsikring, og det kan kosta meg mange millionar. So på offentleg vei har eg berre kjørt bil åleina 2-3 gongar faktisk, og veldig forsiktig:)
Det var sånne ekstralys: http://www.jula.no/ekstralys-602138 Glaset på dei har samme diameter som dei originale lyktene, so det kan bli bra viss eg får dei i samme høgda og.
Detta hadde Besten liggande, som eg fekk:) Han hadde visst vunne det ein gong for meir enn 30 år sidan, og hadde planar om å montera dei i SAABen sin, men so kjøpte han Lada stasjonsvogn og har ikkje hatt sedanar etter det, so dei har blitt liggande. No sa han at eg kunne få dei, veit ikkje om eg ska montera dei, men det er jo lett å ta dei vakk, so det kan henda eg prøver:)
http://i1226.photobucket.com/albums/...7/CIMG4119.jpg
http://i1226.photobucket.com/albums/...7/CIMG4122.jpg
http://i1226.photobucket.com/albums/...7/CIMG4124.jpg
http://i1226.photobucket.com/albums/...7/CIMG4125.jpg
Ellers er det lite nytt om Volvoane. Tida går stort sett til å lesa til teoriprøven og å skru på Hondaen til onkelen min, der må det meste i forstillinga demonterast for å skifta eit par berekuler:p
Du må jo selvfølgelig montere de der! Det er jo samme typen som jeg har i 340en som ble montert hos Volvo:
http://forum.vccn.no/
Du elsker jo originale ting, og det er jo idioti hvis du ikke monterer disse, for det er jo supertidsriktig og kult!! :)
Ja sjå der du:) Ja, litt tidsriktig utstyr er jo ikkje feil:D No er jo ikkje dei lysa mine originale, men dei er jo tidsriktige:)
Trur sånne bremselys, frontlippa, gule grøftelys, tusenmetringar og KANSKJE sjalusi kn bli bra. Alt detta er jo tidsriktig, og lett å fjerna:)
De som sitter i min er heller ikke originale, det var noe universalgreier de solgte på den tiden som mange ville ha montert når de kjøpte nye biler, fordi det ga rabatt på forsikringen hos enkelte selskaper hvis man hadde høytsittende bremselys :)
Men du, plagar det deg at lyset blir reflektert i bakruta når du bremsar og det er mørkt? Du har vel so skrå bakruta at det berre nlir reflektert ned i hattehylakanskje, men viss det blir plagsomt i min bil, tenkte eg å laga ein brytar under hattehylla sånn at eg kan kobla dei vekk.
Jada, den er original. Huskar ikkje delenommeret i farten, men fekk beskjed om at den var utgått når eg va inne på Volvo for å kjøpa ein sånn.
Ja, det er domt at sånne ting går ut:( Eg lagde meg ein eg, men so trengte eg sokken, so då brukte eg nåke bomull og nåke og teipa fast på stokken i staden for, men det er jo jallamekk!:(
Ja, eg går i skogen og sagar ned tre, kvistar dei og kjører dei til deg, so trer du sokkar innpå dei og tar i mot bestillingar frå folk som vil kjøpa dei. Då får eg råd til ei stor tomt og til å bygga ein stor garasje på og eit stort hus før jul, i tillegg til ein heilt ny S80 med V8:D
Kor mykje ska ein sånn kosta forresten? 10000 + mva, also 12000?
Jeg kjøpte min på volvo for noen år siden, betalte da 9000,- så 12000,- var vel drøyt..... Min var beisa også
Sendt fra Æll g
Hehe. Det reflekterer ikke noe hos meg. Det eneste jeg ser når jeg bremser er at det lyser litt på varmetrådene og litt rundt. Bakruta på 240 er jo skrå den også, så tviler på at det blir noe problem :) Mange som kommenterer de og sier typ "Sånne hadde jeg helt glemt! Hadde sånne i min Volvo fra 198X"
Angående stokken med sokken (Det rimte faktisk!): Jeg er allerede igang med å lage flere! Men hos meg kan man spesialbestille med valgfri farge på både pinne og sokk! På sokken kan man forresten velge mønster også! :)
Men mine er veldig ekslusive og dyre, så jeg opererer med følgende priser:
- Ubeiset stokk med svart sokk: 9999,- + MVA
- Beiset stokk med svart sokk: 11999,- + MVA
- Beiset stokk med farget sokk med mønster: 14999,- + MVA
Har VCCN-rabatt også: 2% :)
Er nok litt skeptisk til stokk-med-sokk som forretningskonsept i en slik prisklasse. :p Men slike bremselys er utmerket tidstypisk tilbehør til biler fra f eks første halvpart av 80-tallet. Originalt fantes vel knapt - vet ikke om det var mye av det før Volvo begynte med høyt bremselys ca 1987?
Da vil jeg ha en stokk av ibenholt som har en tennissokk som Björn Borg har hatt på seg.
Tapatalk 2.
Ja, men no er det blitt so vanskeleg å få tak i at folk er villig til å betala litt meir:)
Då ska eg prøva å få montert dei ein dag, so får me sjå:)
So du er i gong med produksjonen ja? Men no får de konkurranse! :D
Skeptisk? nei, detta har eg tru på:p! Ja, eg trur det kjem til å passa bra i den bilen:) Var vel ikkje so monge bilar som kune få sånt originalt, kan henda SAAB 99 og kanskje 900 kunne leverast med det originalt, er i alle fall forholdsvis mange gamle Saabar som har det.
25% ja, det stemmer visst:p Blir ikkje S80 med V8 produsert? skuffande:( Men dei hadde jo berre automatgir uansett, so det gjer ikkje so mykje:p
Mange gamle Saaber med bremselys i bakruta? To slike kvadratiske klosser som på bildet til Daniel lengre opp, eller annerledes?
Saab var nok etter hvert like sikkerhetsfokusert som Volvo, så det ville ikke være så merkelig om de begynte med høytmonterte bremselys først. På den annen side kan det jo også være at folk med Saab også var sikkerhetsfokuserte og skaffet bremselys selv.
Tenker på sånne som DanielV har ja. Har lagt merke til at det er forholdsvis mange Saabar som har det ja. Eg veit ikkje, om det er originalt eller sånn som du seier, at dei med Saab var opptatt av sikkerhet og ettermonterte.Det blir kun spekulasjonar frå mi sida, men det kan jo henda at forhandlarane tilbydde å montera sånne bremselys på bilane då dei var nye?:)
Det kunne mann ja. Dette er gjort på min, for det står som merknad på leveringsarket fra bilen var ny:
"Høytsittende bremselys montert i bakre kupé og rute"
Går en beige sliten 244 81-85 i nabolaget med slike høytsittende bremselys. ellers ser jeg det aldri
Men det var kanskje nåke som berre enkelte forhandlarar gjorde? Eller var det tilgjengeleg hos alle volvoforhandlarar trur du?
Det er mange år sidan eg og har sett det no. Kjenner ein mann som hadde ein Saab 99 med sånne før. Den har han ståande enno, so eg tenkte kanskje eg skulle spørra om å få kjøpa dei. Kan jo vera greit å ha viss eg ska kjøpa ein til gammal bil ein gong, som ikkje er stasjonsvogn.
har liggende original 52mm turteller til diesel om du vil ha?