Søk en tur til da, på vinterdekk ;)
Printable View
Vet ikke hvorfor jeg antok det var sommerdekk det var snakk om, så beklager :)
Hvite sommeren ja , den så jeg nå hehe . Stål på vinter og hvite sommern, eller ,nei ja .
Kjøp 2 sett ,hvite sommer og grønne vintern ;)
http://www.motormann.no/ . her kan en sjå kor langt ut felgane kjøme forhold til andre felger ein har
noen som vet no mer om dato den kommer ell?
blir ikke disse produsert i 17''?
Jeg har hatt 205/40-17 vinterdekk en gang. Og det ble med den gangen, i allefall slik veiene er her i trøndelag på vinteren .
Så blir nok 15-16" på vinter på 2førn
Jeg har 205-55-16, hva mener du er forskjellen fra det til 205-40-17?
Joda, sånnsett ja. Trodde du mente sporing jeg. :)
jeg har nå i 3 sesonger kjørt 225/45-17 vinterdekk og er kjempe fornøyd med det :)
jeg kjørte 215/45-17 i fjord å det blir ikke gjort engang til..
altformye rullemotstand med mye snø, blir stående å spinne på flat mark nesten...
Er det noen som vet helt sikkert om det må monteres 240 bakaksel på 140, for og få på JP hjulan, med bra senk.
jeg hadde Grandeur i 9x18 med et-8 og da måtte jeg trekke ut bakskjermen 2-3cm ca, så vil tru du må bytte aksling for å ikke dra i skjermen ja...
korleis hadde dette sett ut på en V70N? Eller er det heilt umulig pga. inpress?
Ca. slik hadde det sett ut:
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/01/1083.jpg
Ikke lenge til felgene kommer nå! :D
Nå er vell bursdagspressangen min like om hjørnet om det stemmer med i begynnelsen av mars :)
Ja nå er det på tide di kommer hehe ;) Forskudd på bursdagsgave her ,til meg selv ;) Tjo hooo
Noen som vet noe mere eksakt enn begynnelse av mars? For jeg er vel ikke den eneste som venter nå regner jeg med? :)
Kommer nok mailer etterhvert med info og sendingsnummer :)
Har de orginale=)
Men kan være greit og ha et sett til bare i 18"=)
Hvor bestiller man??
Blir litt dritt at det er mange som kommer til og ha de nå. =(
Sendte mail til de ista. Så fikk svar på at jeg skulle få av de som kom iløpet av uke 10 eller 11. :D
Hvilken uke er vi i nå?
Haha, kult!
Farken hvor treigt uke går da .....
jepp!!
Dette kommer til å bli den nye eiker felgen:p "Alle" har dem.
ikke når dem produseres i begrensa opplag ;)