Utrolig bra at noen kjøper ny lamper som ikke er c70 :) Ser jo ganske bra ut når dem er så blanke å fine! :D
Printable View
Utrolig bra at noen kjøper ny lamper som ikke er c70 :) Ser jo ganske bra ut når dem er så blanke å fine! :D
Enig. I tillegg ble lyset helt vanvittig mye bedre. Må bare få stilt inn høyden ordentlig.
Hehe. :) Njaaa....
Jepp, for meg var det egentlig bare disse som var aktuelle. C70-lampene ser bra ut de, men koster for mye synes jeg. I tillegg er det muligens litt "oppbrukt" å ha klarglass på V70.
-----------
Lampene kom med manuell justering, men bytta over motoren fra den gamle lykta. Må få kommet meg til en kamerat for å få stilt inn lampene riktig, så jeg ikke blender folk. ;)
Da var begge lampene på. Må kjøpe meg noen Nightbreaker-pærer eller lignende. Vil ha hvitest mulig lys. Har Biltemas Super-White nå, og de er greie nok, men mye vil ha mer. De er ikke veldig super-white iallfall.
Piktjør av ferdig resultat. Føler bilen ser flere år nyere ut. :) Vanskelig å få med hvor blanke de er på bilder. Og takk til naboen som må sette den heslige Leafen sin så forbanna nærme.
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/09/386.jpg
Neste på plakaten er vel veivhusventilasjonen. Noen som har delenummer til innsugspakning til B5202S?
Meget pent, tommel opp i god forumsånd ;)
Direkte fra blåmyra!
Hehe, takk for det. ;)
------------------
Fant forresten delenr på innsugspakning.
Har fått ordre av kjerringa om å bytte ut blinklysene, så det kommer nok snart. ;)
La forresten merke til at blinklyset på førersida har sånn gul merketusj under. Sånn som opphuggere bruker. Så noen tidligere eiere har nok bulka eller knust et en gang i tida. :p
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/09/421.jpg
Sent from my aiFåon using Tapatalk
Haha. En svær bergensertommel tar jeg som et bra kompliment. :D
Ser meget bra ut Mister Ovlov86.
Og helt enig, bilen ser en del år nyere ut
Kjøpte nye blinklys foran på ebay UK i dag. 240 kr for paret. Gratis frakt. :) Fin pris det.
Kinalamper, eller noe tilsvarende OEM?
Klit oris.
Forcekin
Do you hast eine dorzal fin? Do you?
Fylleprat i prosjekttrådene - wilkommen aus Volvo Automobil Forum. :D
Haha! :p Var faktisk helt klin edru i går, jeg.
Jeg og, til forandring:D
Skal på tur i morra, så mekka til et feste til nettbrettet så guttungen kan se på Shaun the Sheep osv mens vi kjører. Blir nok rimelig stille i baksetet da. ;)
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/09/639.jpg
Har tenkt på det der selv, litt tryggere mtp en kræsj, enn hvis han holder den selv. Kjøpt deler på eBay?
Dette er bare en kjapp løsning laget av en en sånn mappe til å oppbevare nettbrettet i som jeg har limt sammen og festa med en strikk. Ble laget på 2 minutt i går kveld, men den henger faktisk veldig godt fast.
Var inne på www.proclipusa.com og kikka litt der, kommer på 100 dollar for de proffe de selger der.
Tenkte å prøve å lage en grei holder selv. Er ikke så lett å bruke de universale, da de alltid er til justerbare nakkestøtter med sånne stålpinner.
Edit: Er på vei til fjellet nå, guttungen har ikke sagt et eneste ord på over en time. :p Sitter med Koss-headset og glaner.
Brodit har braketter tilpassa volvo nakkestøtte og modelltilpassa holdere for mobil/nettbrett :)
Jepp, det er også et alternativ.
Det må sjekkes ut :) vært innom å kjøpe headubit med 2 soner og skjerm baki, men kan jo like gjerne bruke tablet når man først har det.
Absolutt. :)
Hdde en jobb i en barnehage for et par år siden, mens jeg jobba i oppholdsrommet blasta de Shaun fra TVen... etter en halvtime med det gikk jeg rundt og sang He's Shaun the Sheep, Shaun the Sheep i tre dager etterpå. Kun den setningen, men melodien setter seg i ryggraden.
Vedlegg 4449
The power of Samsung protects me, YE SHALL NOT PASS.