fort gjort ;)
Printable View
fort gjort ;)
Jepp, hehe :)
monterte girkasse og clutch i kveld, da jeg justerte inn clutchen på det strammeste ble den fremdeles for slakk :p
så jeg slakka den mye å la imellom muttre og stramma clutchen, da funka den :)
kjørte 5km med den i kveld, fungerer fint bortsett fra at AFR la seg på 9. noe en stund :S
har bytta bakstykket på tenningslåsen i kveld, samt lagt opp strøm til sigarett tenner så jeg får brukt omformern til 230v :)
skulle egentlig ut å kjøre litt, men den virka bensintørr.. så fyller i morgen og prøver igjen :)
da starter den tenker jeg, så blir det oljebytte etter en liten tur :)
Lurer på å kjøpe ny gruppe a vinge, men vet ikke om jeg skal ha Carbon eller vanlig vinge.. Hva tror dere??
Vanlig!
Ser bra ut btw, skal følge med her :)
lurer litt på hvordan den vil se ut med carbon også skjønner du :P
har jo en vanlig liggende, men knekte fester... noen tips?? er den hul innvendig eller?
arti at du liker det, gjør det du! :D
carbon! å så lakkerer du den bare sort eller fargen etterpå om det blir dumt.
scstyling.no på melhus har sikkert liggende ås du kan stikk innom å sjekke hvordan det ser ut! skal bytte min i kompositt til sommern\ved lakkering nå pga den har sprekt ved ene feste. usikkert hvorfor. tror jeg kjører på med carbon da for å lakkere den før montering. virker som de da bør være enda sterkere. tåler sikkert mer fart da vettuuuuuu :p
Verdt å prøve :)
Får bestille vinge og armatur fra bcb i morgen :)
får faen ikke fyra bilen mer :P
starta den på tirsdags kvelden å lot den gå litt stoppa den. så skulle jeg starte senere på kvelden for å kjøre en tur, men da var den død..
har gnist, dysene åpner.. prøvde tennings lampa i kveld og den fyrer på 5 grader før ØD, prøvde å justere den til 11 grader før, men ingenting skjedde når jeg justerte på trigger wizard :/
veit egentlig ikke hva som er grunn til dette.. :P skjedde jo helt uten videre
bensin da?
har over 30L på tanken, bensintrykk på 3kg og duty ligger på 0.8% ved starter kjøring.
så det bør være greit.
Tips utdelt på mail ! =)
Har og svart :)
Bestillte carbon vinge å nytt armatur i dag, så skal jeg prøve å flashe hjernen i helga å se om det utgjør noen forskjell. Hadde faktisk lignende problem da jeg flasha til 3.1.0 sist.
Ms'n min liker visst ikke 3.1.0 koden :p
Flytta batteri bak?
ja. 50mm2 kabel fra batteri til starter + 50mm2 jording til motor + batteri.
flasha til 2.1.0d koden ista, å bilen er fremdeles lik.
MegaTune registrerer ikke Ignition Advance.. :S
Noen spesiell grunn til at du henter jord helt bak?
Motor er jordet i innerskjerm foran. Å batteri er jordet bak, veldi nærme batteriet.
Du får ikke så mye spenningsfall at innsprøytningen bare resetter når du drar på starteren da?
den starta jo når jeg hadde satt motorn i biln, den starta og på tirsdag kveld..
jeg skulle starte den senere på tirsdags kvelden, og da ville den ikke starte :S
ser jo i megatune at den leser rpm signal, dysene har 0.8% duty cycle, alt ser normalt ut BORTSETT fra at den ikke leser ignition advance...
fant feilen i dag! plugga var ned sota så de gnista ikke ^^
kjørte knapt 3km så stoppa bilen pga el feil mot MS.. får ikke strøm til hjernen, skal se på dette i morgen :)
Mye trøbbel du har da gitt :p
jess :P
bør snu snart syns jeg :D