Suksess!!:)
Printable View
Suksess!!:)
fått start nå? :D
ja:)
Video under opplasting nå:)
Gratulerer! :cool:
Takk Takk:) nå mangler det bare å lufte cluch så er det å prøvekjøre :D
Kjempe bra :D Hva var gale? :)
Satte på et par jordledninger i orginalnettet og det begynte det å brumme, så var tydeligvis den fremste pumpa som starta da? :S trodde den gikk jeg men :p og når jeg satte alt rett på batteri og vridde irundt nøkkelen så starta den :)
Hehe :) Skal ikke mer til :) Har vært med på at en jording har gjort at bilen ikke har startet :)
bra jeg ikke filma når jeg fikk start første gang, øynene holdt på å datt ut og gapte så trynet ikke viste :p
Hehe :p Ble vi litt opphisset eller? :p
Litt? :p ble helt i sjokk når den plutselig tente:p
Hehe :p Kjenner til den der :rolleyes:
rått! :D gratulere med oppstart :D
Jo takk takk:) utrolig glad nå ja:) og den gikk såpass bra på tomgang at jeg tror ikke det blir problemer mer:) se om det blir tid i morgen til å koble på dynamo og prøve å legge ledningsnettet bedre:)
noen som har det :rolleyes: den antistart greian din har smitta over på min :p
Jeg fikk den jo av Kodja så nå har vel jeg endelig blitt kvitt den, så da ble du eieren:p
hehe :p jeg fikk den vel før du ble kvitt din :p
men jeg tolker det slikt at jeg kan skylde på Kodja :p
Kodja er skyld i alt vondt i verden:p neida, men dette kan vi skylde på han ja:p
Må spørre:p
Da har jeg hatt en arbeidsøkt igjen, lufta clutch men får den ikke til å vandre langt nok, den tar ikke grep:S fortsatte også med v70 fangeren, og den begynner å komme seg:) kan lure ut et bilde om folk vil:)
Bilder skal du få lov til å slenge ut :rolleyes:
Ble bare et "bra" bilde da:p Dette er av fangeren prøvemontert på bilen:) Vet lyktene er litt skeive på bilde, må finjusteres:)
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/04/351.jpg
hadde planer om å fortsette i dag, men var mange i rullestol som skulle på farten i dag så ble ikke tid! (maxi taxi turer) Men neste plan på listen er å prøve å få litt orden i motorrommet, ellers blir det vel nedpussing snart håper jeg:)