Takk for fangeren Nilsebu og smertefri handel :) Bare å få kjøpt tåkelys og bestilt lakkering da... hehe
Printable View
Takk for fangeren Nilsebu og smertefri handel :) Bare å få kjøpt tåkelys og bestilt lakkering da... hehe
like måte :) hehe, litt fargeforskjell mellom fanger og resten av bilen. Blendelokkene er ettersendt nå :)
Var oppom Volvo idag for å hente bryteren til sete uten memory.. der fikk jeg utlevert et med memory, så vi prøver på nytt imorgen :)
Skal bli godt å få gang i el-setene.
Bryteren lå på ca 1400, da er ikke 15% rabatt tatt med.
Ga 9000 for setene + dørpanler og midtkonsoll.
Så er jo litt penger.
er litt gryn ja, men ser ut til og være vell verdt det! :)
Det som var litt kjekt er at delebilen bare hadde gått 100 tusen.
Og den var høyrerattet, så passasjerene får memory, men er jo bare jeg som kjører bilen.
Men det som nå er førerstolen så jo ut som ny.
Ingen aktivitet for dagen, influensa:1 - Ole: 0.
Torsdag denne uken så er det på tide med EU-kontroll, så er spent der. Utenom så blir det å få orden på EL setene og si meg ferdig med det :)
hehe:) da er vi to har infulensa selv:( er noe forbanna dritt
Da var cruisekontroll deler bestilt av Kilroy :)
Begynner å komme seg her nå! :D Lyst på fett interiør jeg også.. Men jeg får vel bare holde meg til sort skinn intil videre :)
Stjeler forresten signaturen din, siden den er så heftig! :p
Hmm, EU-kontrollen gikk veldig bra. 2 er feil på xenon i nærlys og grøftelys. Utenom dette så var det INGENTING. Og da mener jeg ingenting som ikke en eneste 1er feil engang :)
griner ikke mye over det. Går fort å få de på igjen :D
grattis ;) min skal inn neste fredag :-s
nysjerrig på om du har forska mer på el setet jeg?:)
haha.. influensaen og omgangssyken / matforgiftig slo meg ut noen uker. Og med tanke på at det fortsatt er minusgrader ute og bare noen pluss grader i garasjen så frister det ikke å skru noe :p
Setet er jo stilt inn bra for meg :)
Har tatt vekk xenonen i grøftelysene og satt inn diodepærer. Noen som vet om disse går gjennom EU? De på Volvo kunne ikke svare før de fikk bilen inn til etterkontroll.
Når det kommer til lysstyrken i diodepærene kontra vanlige halogen, så lyser de MYE dårligere.
Billge LED pærer?
Skikkelige led lyskilder skal kunne gi like mye lys som konvensjonelle lyskilder,