tappe systemet å fylle diesel på, å starte opp så det får gått gjennom helesystemet derav kjør på med varmt vann noen ganger før ny kjøleveske fylles på :)
Printable View
Takk for tipset, men... diesel?:p
diesel ja :P funker som faen :) buker og gjøre det selv på når jeg skal gjør rent i kjølesystemet :) kommere ut mye griserier å avleiringer :)
Då ska eg prøva det:) Avgiftsfri diesel sjølvsagt:p
Har dessverre kjørt med reint vatn ei stund no, pga ein lekkasje i vannpompa som forsvant??? Og so vart det gløymt, eg reiste vekk osv.
Men då skal eg gjera detta i begge Volvoane. Det ser ikkje spesielt fint ut det vatnet i den blå heller:p So takk for tipset:)
start den opp å latt den gå til du har fått litt temp :) har fått for meg at dieseln funker bedre varm :p
Er ikkje løge at kjølevatnet ser sånn ut om du har brukt reint vatn, kjølevæske har nemleg noko antirustgreier i seg, det har ikkje vatn!
Ja, det var litt domt at det vart gløymt:( Men no har eg kjøpt kjøleveska, so no ska eg få orden på det:) Må jo få gjort det før det blir frost i alle fall.
Det funker greit med bare vann om man bare bruker bilen! Men denne har ett hva jeg har forstått bare stått i ro så da er det værre.
Han har ikkje stått i ro i longe periodar, so eg hadde ikkje trudd det skulle bli so gale. Pappa har brukt han ein del til og frå jobb i sommar fordi han har tre arbeidsbilar so ikkje fungera:p Og so har det blitt nåken småturar til butikken og sånt, og faktisk ein tur til Bergen for eit par veker sidan, so han har faktisk blitt brukt ein god del:)
Har vore i kontakt med Biltema i Åsane no ang. turtellar. Dei hadde ikkje, og kom ikkje til å få inn att fordi den er utgått, fekk eg til svar. Eg forklarte at eg va der og ba om ein turtellar til diesel, og fekk ein til bensin, og spurte om det kanskje går an å få det sendt frå ein biltemabutikk som har ein sånn att. Har ikkje fått svar enno.
Vært på Biltema på Sandsli også?
Tror jeg skal der i morgen å kjøpe noen ting, kan høre for deg om de har :)
Ja, viss du kan gjera det er det veldig flott:) Viss dei har den typen som går opp til 6, er det berre å kjøpa og senda til meg, so ska eg betala:)
Skal se hva jeg får til :)
Må nok skuffe deg, de var helt tom.
Merkeleg, dei i Åsane meinte at dei hadde på Sandsli:p Men greit, eg ska nok få tak i ein som passar:)
Spurte de som var på delelageret, og han leitet en liten stund, før han var med meg å leite i hyllene der det stod at de skulle ligge.
Men vis de i Åsane sa de hadde på Sandsli kan det hende det var de målerene som stod på toppen av hyllen, usikker på om han fyren leste på de...
Men jeg fikk ikke tak i det jeg skulle ha, så hvis jeg skal opp igjen skal jeg finne ut av det. :)
Viss du ska der likavel, so:) Men ikkje stress med det.
Då blir det bytur i morgon, får sjå om eg får tak i ein turtellar ein plass, og kanskje tusenmetringar til 242en:D
Fekk ikkje tak i tyrtellar:( Ekstralys bestemte eg meg for å prøva å få tak i brukt. Reknar med at det ligg ein del i forskjellige kjellarar og garasjar rundtom, so det blir vel til at eg heng opp ein lapp på butikken, so får me sjå
Var du på Biltema Sandsli å dobbeltsjekket?
Men du får vel tak i en ``dyr`` original måler her på forumet uten Biltema logoen mitt i senter :D
va nok ikkje dar nei, hadde ikkje tid:(
Viss det er nåken som har ein original hadde jo det vore det beste, men som du seier, er eg redd det blir dyrt.
Skulle gjerne kjøpt nye, men det kostar pengar, og eg er arbeidsledig no, so kan ikkje bruka alt for mykje pengar på det:p Viss dei ser greie ut er det greit nok, dei er jo litt til pynt og:D
Va te byn på teorikurs i dag og såg etter turtellar. Oppanfor Biltema i Åsane er nåken som kallar seg Autodeler. Er vel mest VAG dei driv med, men eg hadde god tid, so eg gjekk inn for å sjå om dei hadde turtellar til meg. Dei hadde ein igjen, men den var kvit og kosta 500 kroner... Ikkje aktuelt.
So gjekk eg bort mot der som teorikurset skulle vera og inn på BilXtrabutikken dar. Dei hadde samme turtellaren som Autodeler, men 100 kr billigare. Men den var framleis kvit. Mekonomen hadde ingen ting:(
Men eg kom plutseleg på at kanskje det kunne vore ein mulighet å ta ein turtellar frå ein heilt an dieselbil på bilopphoggingo og plassert der som den store klokka er no, eller kanskje ein turtellar frå for eksempel 740 diesel hadde past dar?
Kjøp den kvite, sprett den og kast inn ei svart skive?
Det går jo, men først vil eg prøva å finna nåke billigare:p