Om det er kopi av JP så har det ingenting å si. Finishen på JP er eller var ikke top notch.
Printable View
Om det er kopi av JP så har det ingenting å si. Finishen på JP er eller var ikke top notch.
Mye mulig... For felghorer er det en prinsippsak. ;)
Hadde vært gøy å sett hele bilen med 4 felger på, isteden for bare ett hjul og en skjerm om gangen.. :D
ahh, ok, trodde de hadde begynt å sende de ut, er kansje derfor pengene ikke ble trukket fra kontoen alikevell?
Hmm, får ikke bestilt felgene jeg. Er di utsolgt eller er det flere som har problemer ?
Kun her at pengene ikke ble trekt fra konto alikkevel?
De ble trekt, men så ble de ikke trekt likevel..
jeg ville ikke legge inn visa kortet sia felgen ikke kommer før mars så jeg skal få beskjed når de er i butikken så betaler jeg via nettbank :)
Nå er det kun 18 stk igjenn av den første leveringen som kommer i mars. Det kommer flere i april/mai
Mvh Åge
da må folk se til å handle ellers er det plutselig tomt og laaang leveringstid...
husk: sommeren er rett rundt hjørnet...;)
sant det.. gleder meg til sommer, sol og ikke minst helt nye sommer felger:cool:
noen som har det :p gleder meg til å se dissa felga i sitt rette element altså på SENKA biler virker ikke som dem har det i svergie etter de bildene vi har sett :p
skal se om jeg kan ordne noen "show" bilder når jeg har fått mine...;)
pass på at den er lav nok(veit jeg sier at folk ikke skal kappe, men det er ikke pent uten kapp, men jeg kapper ikke)
da blir den nok lav nok ja :D (bare ikke kjør sånn :p)
er 24 sett igjen av de som blir levert i mars. løp å kjøp :D
Da har jeg fått bestilt meg ett sett ;) Blir bra til sommeren!
Bestilt to sett :D cant wait to summer :)
pengene ble trukket fra min konto ved bestilling (ca 20. januar?), men er nå plutselig tilbake på konto. hva er planen med det igrunnen? må jeg passe på å ha 6400 kr på konto til en hver tid, helt til plutselig felgenne kommer på lager, og pengene blir trukket igjen?
tror afl kontakter dere når felgene er ankommet. pengene blir vell ikke trekt før de sender ut varen. hvertfall det jeg fikk beskjed om
Er vel som i andre webshopper, pengene blir trukket med en gang, men om de ikke har det på lager "får du de tilbake", så blir de trekt igjen når det du har kjøpt sendes
Er det i slutten av februar og helt i begynnelsen av mars de får felgene på lager hos seg?
Vil det si at vi som var tidlig ute får forhåpentligvis felgene i løpet av mars måned?
Hehe.. har dere ikke merket "panikk salg" av orginale JP`er på blocket den siste tiden? :D
Var litt forskjell der ja...
såpass
Ikke vanskelig å se forskjell der nei, hadde tenkt å spørre om det ruflete støypemønstret langs kanten..
Mye penere avslutninger/avrundinger på Ocean hjula enn de orginale MK18 hjula ja... Kanskje ikke så rart heller, har jo skjedd litt med produseringsteknikk og utstyr de siste 15-20 åra :)
Er ryddesjau på blocket, mye MK18 hjul til litt mer fornuftige priser nå!
Hehe, nesten så man må hamstre litt orginale felger også da :p
Syns det er litt av sjarmen å ha noen orginale også jeg.. Selv om jeg godt forstår at folk kjøper kopiene :p