Kommer på neste treff om jeg husker på det :p
Kommer på neste treff om jeg husker på det :p
Regner med at jeg har kommet meg over fjellet i tide til søndag :p
Er vi klare da?
Skal jeg ta v70en eller 245en?? hardt valg :)
Kommer kanskje i morgen. Men må evt få sitte på med noen. Er litt dust å stille i sprinter :P
Melder pass dene gangen. Er vel ikke stas å komme i knust volvo :(
Og så har attpåklatten bursdag, så blir et påtvunget bursdagsbesøk :p
Stiller med en av v50ene jeg..
eg kjem vist eg klara å snikka meg unna nåke besøks greie....
Berre sei du må hjelpe ein venn!
Hadde vel ikkje vore mulig å fått sete på frå haukås om du ska bort Ove? Har plukka 940en no, å gidd liksom ikkje å stilla me firmabil?:-)
Jeg satser på bra vær og hiver meg i bilvasken.
Holder været seg kommer jeg.
Innlegg 812 med svada, men nå er det jammen snart treff igjen. Glemt å oppdatere tråden jeg, men bedre sent enn aldri!
Begynner dere å bli klare? Kan faktisk hende at jeg ikke rekker det, da jeg mulig monterer motor om jeg får skaffet ny kommende uke!
Mangler turboen til min. :( Men stiller med firmabil denne gangen også :)
me skal ha barnedåp so eg har ikkje muligheten...
Eg kommer ikke!
Ser ut som at oppmøtet blir dårlig i dag :(
Jau, er hjemme i Oslo selv denne gangen
Kjipt, men jeg får stikke bort å se hva som dukker opp :)
Jeg kommer ikke.. Tviler på jeg har lov til å kjøre bil på noen timer enda:p
Var dårlig med biler, kjørte forbi da jeg fikk annet oppdrag..
Var rundt 10 stk i dag!
2stk V70
3stk 940
3stk 850
1stk 360
Og EMF i Primeraen sin :p
Ja, var noe fine biler og kom litt flere etterhvert rundt halv 6 ;)
Pinade! Trodde heg var sen, men var visst tidlig...
Tenkte ikke over treff denne gangen jeg... begynner å bli litt slurvete tror jeg :p
Må få opp nye datoen på overskriften...
Ny dato er lagt til, og her er link til facebookarrangementet også slik at dere kan dele det videre til venner dere har der som har volvo men som enda ikke har surret seg inn på dette flotte forumet!
https://www.facebook.com/events/4559...5910111120189/
Nå når vi begynner å komme til høsten, skal vi lage oss noen litt mere sosiale arrangementer i klubbregi, type bowling eller noe annet kjekt?
Gjerne kom med forslag, så man kan begynne å rulle noen baller!
Kunne godt tatt treffet på peppes eller dolly feks nå når temperatur og vær gjerne ikke er med oss lengre..
Det blir man LETT med på :D
Høres ikke dumt ut :) Blir gjerne lettere å bli kjent med alle de medsammensvorne her på vccn også :)
2. sep var eg på volvo treffet i åsane. vi var 6 volvoer fra sotra og innover, koffor er volvo treffet i åsane når stort sett alle kommer fra sotra å bergensområde ?
trur ikkje åsane var midtpuktet av de som kommer på volvotreffene.
Geografi! Mange fea nordhordland, arna osv. Åsane er relativt mitt i et område hvor vi får stå i fred.
Alternativet er sentrum, men der er det jo ingen steder å stå uten å måtte betale / får stå i fred.