Ja det syns eg og:) Han er nok ikkje so veldig fin. Lakken er sleten og framseta er ikkje nåke å skryta av. Men det er nesten ikkje rust på han og det er det viktigaste:)
Printable View
Det må no vera greit:) Dei er sikkert i orden når dei aldri har vore brukt, mendu kan jo kanskje opna og sjå likavel:) Eg sender ei PM snart eg.
Kan sjå ut til at det blir B230A inntil vidare. Har aldri bytta motor før, so har nåken ting eg lurer på. Kva er lettast: Ta ut motoren med girkassen eller la girkassen vera på bilen?
Kor mykje må demonterast for å få ut og i motoren? Tenker på plata framfor motoren og sånt.
Er det andre ting som kan bli problematiske? Er tenningssystemet og detta dar likt, for eksempel? Trur motoren er frå ein 86-modell 240.
Skulle fått satt i 5-trinns kasse også. :) Ellers, er det vel lettest å fjerne frontplata før du tar ut motoren, selv om det går uten og.
Om du vil gjøre det så enkelt som mulig bruker du stiftfordeleren fra motoren du har. Resten er vel likt og veldig lite witchcraft må til for å få det sammen. Jeg syns det er enklest å plukke ut motor med girkasse. Lettere å innspisere alt før det går inn igjen og da.
Viss det er 5-trinns kasse i delebilen eghar i sikte og den er i god stand blir det sikkert det:) Frontplata er sikkert greit å ta vekk ja. motoren blir sikkert løfta ut med traktor med frontlessar.
Ok, får sjå litt an kor mykje tid eg har når eg held på, viss det ikkje blir nåke hastverk kan eg sikkert bruka den elektroniske tenninga viss ikkje det er alt for mykje styr:) Er det hallgivar på dessa B230Aane? Meinar det var det på B200Ken som sto i den kvite.
Jammen jammen jammen! B230A kom jo aldri i 77 242?! Ergo, du monterar noko som ikkje er orginalt?!
Ja, da begynner det å bli en blandingsbil. :p Men ser man litt stort på det, dreier det seg ikke om noe stort avvik, bare en forsiktig oppgradering.
Ein bastard er ein bastard, tenk at det var ein 18 åring som skulle øydelegge denne bilen, som har levd over, trass alle odds ;)
Det enkleste er å skru av hele fronten og ta ut motor/gir sammen. Mye enklere å montere igjen også.
Hvis det er M47 i den 240'en ville jeg vurdert å flytte over den også, det hjelper mye.
Den elektroniske tenninga er et eget separat nett som er veldig enkelt å legge opp, men du må huske å bruke coilen fra 240'en, og fjerne formotstanden fra 242'en. Hvis du ikke skal bruke den tenninga vil jeg kjøpe den.
Ingen ting er bestemt, og viss det blir motorbytte er det for å få nåke som fungerar, for det fungerte jo når det var nytt so sånn sett blir det jo meir likt originalt no:D Og so er det lett å bytta tilbake:)
Ja, det er jo litt feil, men det er jo ikkje nåke stor forskjel bortsett frå at eg forhåpentlegvis får ein motor som fungerar:) Viss det er håp for den originale motoren blir den overhalt og sett tilbake ein vakker dag. Det fristar jo ikkje so veldig å bjynna å skifta vannpompa, kanskje toppakning og mykje sånt på ein motor som likavel ikkje fungerar som han skal.
Det er vel eg som er den 18-åringen:p Men eg har ikkje tenkt å øydeleggja han:)
Tar sikkert først byttemotoren ut av delebilen sånn at eg finn ut korleis det skal gjerast før eg går laus på 242en:) Kan senda ei PM viss eg ikkje skal ha den elektroniske tenninga, men det er godt mulig at ho blir brukt av meg og.
Viss det er 5trinns kasse i delebilenblir sikkert den og flytta over ja:) Eg merkar at det hadde vore fint med eit ekstra gir. Men når han ein gong skal pensjonerast og berre brukast til sommarbil og ikkje bruksbil blir det nok M45 og B19 igjen:D
Sørg for å ha originaldelene liggende i skapet så lenge. :p
Henta broren min i barnehagen i dag. (ikkje han som kresja 245en:p) Fylte først på vatn. So måtte eg kinna og pompa litt på gassen for å få start. Kjørte til barnehagen, henta han og kjørte tilbake. ca 4-5 km til sammen. No i kveld skulle eg ut og kjøra igjen og då hadde det forsvunne 3 liter på turen til barnehagen og tilbake. Eg fylte opp, tok med meg nåken flasker med vatn og kjørte. Etter nesten 3 mil var det ikkje forsvunne nåke som helst :confused: Er det nåken som har ei vetig forklaring på det?:p
Hvis du skal sette inn en 230motor så bruk for all del den elektroniske tenninga. er vel kansje opp mot 3 ledninge og koble strøm på. Er bedre enn det 2 verdenskrig systemet som er på en b19 med stift og bajs.
Er ein pakning eller ei lita glipe ein plass som ekspanderar når bilen er heit og tettar. Når bilen er kald så lek det ut. Kjent problem.
Sjekka knipetakene før jeg sendte de, de så ut som de var flunk nye! :D
Meeeeeeeeeeeget oppegåande:D Det blir godt å ha i vinter:) Dei e har har i alle fall gjort stor nytte for seg, men dei er vel eigentleg til litt smalare dekk.
Aha. :) Disse er til 175. Laget i Norge til og med. :)
Vil tippe det renner av vannpumpa når bilen står rolig.
Bytt den så er den nok god som gull igjen ;)
"Knipetak" - jøss, det er det lenge siden noen har nevnt. :p
får komme hit å hente deg en B20 ;)
Det renn ikkje so mykje når han står i ro, mest når han er i gong. Problemet er at bilen ikkje kjem til å bli god som gull når eg skiftar vannpompa:( Det har vore problem med temperaturen lenge. Ska ta ein sylinderlekkasjetest ein dag og sjå om det kan vera toppakningen. Viss det ikkje er den som lagar problem, byttar eg nok motoren for ei stund.
Ja, det blir visst ikkje laga lenger. det er litt domt for det er utruleg effektivt. Det har i alle fall redda meg mongen gongar:)
Då må eg vel ha ein an girkasse og? eller i alle fall klutsjhus? Og so må eg sikkert stoppa og fylla på kjøleveska 300 gongar kvar vei:p
Må finne rett clutchhus, ja. På de to første årgangene av 240-serien forekommer alle kombinasjonsmuligheter av B20 og B21 med M40 og M45.
Men det er vel ikkje so lett å få tak i?
Det kan ta litt tid når eg må stoppa og fylla på vatn nesten heile tida ja:p Viss bilen hadde vore i tipp topp stand hadde eg ikkje kvidd meg på å ta ein tur:)
edit: Vart tipsa om denne B20-motoren her: Kva trur folket? B20 eller B230A?
http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=37512684
B230A.. Den derre førkrigsteknologien i B20'en er da ikke noe å sette i...
230`n å ei m47 kasse.bli mykje bedre å kjøre med eingong;)
eller så var det jo ein brukbar b20 her:http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=38083081
Ja, men detta dar blir litt for uoriginalt for meg og so var det litt longt:)
Blir bilen varm? Koker?