Det er godt å høyra! Blir bra å få herja han litt til helga då :)
ja får vell prøva å bruka den opp :P
Denna er sjukt fet, kjørte etter deg i dag, og bilen er like grom i virkeligheten, kanskje enda grommere! :D
Kor du kjørte etter meg?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
kommer til gardermoen i morgen Steffen! :)
Bilen virka enda. Kom til gardermoen i morgo vist de vil slå av ein prat!
Får vi en film snutt av skuta i action? :D
Ligg på fb:p
Så deg i aksjon i dag, ser ut som du har litt å jobbe med for å få skikkelig kontroll på bilen.
Moro å se litt annet enn bare 200sx, skyline og supra.
Gromme bilder og film av deg på Facebook :) skikkelig rå denne bilen. Er du fornøyd selv?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja. Sleit ein del i begynnelsen. Men kan ikkje forvente anna når eg ikkje har kjørt på sånn bane før og bilen er nybygd. Men da lærings kurva gjekk rett opp. Så i slutten kunne ikkje de bli så mykje bedre. Eg hadde stor fart, stor vinkel, argisive vekslinger og mykje røyk. Eg er meget fornøyd.
Sjekk her da folkens:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...00758102_n.jpg
RÅTT! :D
Har du justert mye fram og tilbake på forstillinga di? Har du justert mye caster på bilen? Syns du den selvoppretter greit?
Skal til å justere inn forstillinga mi snart, kunne godt fått noen tips av deg om du vil dele :)
Drit rått det siste bildet!:D
Kjør fletta av japsane Tveite!!
Ja, selvfølgelig Steffen. I mine øyne så det ikke så bra ut som du beskriver, men det kan være fordi det var mange som leverte utrolig høyt nivå. Uansett, masse lykke til videre. Kommer bare til å bli bedre og bedre.
Frigstad, etter hva jeg så fra sidelinja så det ut som den retta seg veldig fort opp.
Må være uvant å ha kjørt med vanlig rattutslag i mange år, og så plutselig ha nesten 90 grader sving, tar det tid å venne seg til å kunne hente inn mye bredere sladder? Tror jeg hadde slitt med det... Vet liksom hvor grensene går på vanlig 740/940, men vil tro jeg måtte kjørt en del for å utnytte nytt potensiale. Ser jævla fett ut på bilde iallfall, du får få ut noe film snart!
Ikke for å være skikkelig drittsekk eller noe nå, men jeg vil si meg enig i Elephant. Jeg stod også å så på, og det så ut som du sleit mye med at bilen retta seg opp sjøl da du ikke klarte å holde den siste sladden før breisladden lenge nok. Ser du skriver det er første gang du kjører på sånn bane og at bilen er nybygd, så er det jo forståelig at du ikke mestrer med engang. Syns det var en del bra kjøring, men mye og lære for i våre tilskuer øyne virka det ikke som det var store vinkler og agressiv kjøring.. men igjen, bra kjørt til å være førstegang på ringen ;) Syns det er gromt at det ikke bare er japser i powerdrift nå og gleder meg til å se når du mestrer bilen! :D
Frigstad, om jeg ikke husker helt feil så er det bildet tatt rett etter en snurrings.
Eneste filmklippet jeg har :)
http://s1226.photobucket.com/user/EW...8efd4.mp4.html
Rått bilde :) Er rett etter snurr.. Snurret rett før bildet, dette er på veg rundt siste svingen. :)
Har justert vinkla så og sei som orginalt.
takk :)
Kortid var du og såg på og kem sammenligna du meg med? Som eg sa eg hadde stor fart (da da gjekk på 3 giret når eg legger den ut, ca 130 kmt) Stor vinkel (kjørte med full lock heile tida) Agresiv veksling. eg veksla frå full lock til full lock med ei gang. de var ikkje noko mellomting. røyk (bra for 250 hjul hester) Går ikkje ann å sammenligne med ein supra med 650hk og sjåfør som har vert i gamet mange år. Og som eg sa lærings kurva gjekk rett opp, begynte med mykje rot, blei bedre og bedre. etter ca kl 6 i går kveld så begynna ting å sitte bra.. og søndagen så hadde eg nokon runn som var rimelige feil frie med full lock og stooooor fart. men takk for både ris og ros. viktigaste er att eg er fornøyd ;)
Kortid var du og såg på og kem sammenligna du meg med? Som eg sa eg hadde stor fart (da da gjekk på 3 giret når eg legger den ut, ca 130 kmt) Stor vinkel (kjørte med full lock heile tida) Agresiv veksling. eg veksla frå full lock til full lock med ei gang. de var ikkje noko mellomting. røyk (bra for 250 hjul hester) Går ikkje ann å sammenligne med ein supra med 650hk og sjåfør som har vert i gamet mange år. Og som eg sa lærings kurva gjekk rett opp, begynte med mykje rot, blei bedre og bedre. etter ca kl 6 i går kveld så begynna ting å sitte bra.. og søndagen så hadde eg nokon runn som var rimelige feil frie med full lock og stooooor fart. men takk for både ris og ros. viktigaste er att eg er fornøyd ;)
Som på filmen da sleit eg veldig med, eg kjørte så og sei feil fritt frem til siste svingen. men blei ikkje heilt einig med meg skjøl med siste svingen. Rota masse og banna og steikte, men i slutten på søndagen så begynte den å sitte ganske bra følte eg, og blei fortalt.
Er ikkje vanskli å sjå på bilde att eg snurra. Hadde eg hatt større fart hadde røyken vert heil anna form på..
Her er eit bilde av bilen i full lock! Dette er første svingen der eg legger den ut. ca hastighet 130 +-
http://forum.vccn.no/img-dump/2013/04/1596.jpg
Ein film frå fb. veit ikkje om de får sett den. men da var eit runn som var heilt ok.
http://www.facebook.com/photo.php?v=...type=2&theater
Godt med rattutslag der ja :D konge!
Var der nesten hele lørdagen. Dro ikke på søndag, men skjønner at jeg gikk glipp av noe da!
Gleder meg til å se mer. :)