Steinsprut ser det ut som ja.
Ble jeg bestilte orginalglass med en gang jeg så det, var jo hull i glasset så ikke særlig lurt å kjøre med.
Printable View
Steinsprut ser det ut som ja.
Ble jeg bestilte orginalglass med en gang jeg så det, var jo hull i glasset så ikke særlig lurt å kjøre med.
Er vel å få løse glass originalt til R-lyktene? For disse er glass i motsetning til vanlig V70.
Men er glassene like?
Er forskjell ser jeg etter å ha googlet de ulike typene.
Ser ut som det er mye mer riller i glasset enn på R lyktene, mulig jeg tar feil?
De på vparts har jo ikke riller i det hele tatt?
Jo ett par tre som blir malplassert på ei R lykt.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Da var nye lykteglasset i hus til den nette sum av 1720,- Men klart billigere dersom det hadde vært ei 05-> lykt, der får man ikke løst glass (plast:p).
Har også satt på blokkvarmeren fra DEFA, men fikk dessverre altfor kort tid til å få tatt noen bilder av monteringa. Pluggen sitter iallefall på den plastbeskyttelsa under radiatoren.
Selve elementet passet ikke helt rett på pga olje/vannrør på turbo, men etter litt banning, overtaling og "justering" av pluggen så gikk det.
Det var dette glasset jeg tenkte på. Mulig jeg ser dårlig, men for meg ser det ut til at det bare er ett par striper over blinklyset.
http://www.eurosporttuning.ca/mm5/me...Code=VL-V70-ex
Ser det nå at de stripene kommer i blinklyset. Trodde de kom midt i bi-xenon feltet. My bad. Uansett ligger nytt glass i bagasjerommet i påvente av tid til bytte.
Noen som har tips å komme med? Etter det jeg har lest så er det litt kødd med det.
Da er det vel bare å varme det opp i steikeovnen tenker jeg, og begynne å skjære med en tapetkniv eller lignende. Noen sier 90 grader men jeg ville først ha prøvd med 60. Det er ganske varmt det og.
Send meg mail adressen din skal du få annvisning.
Bare pass godt på temperaturen og tiden når det ligger i ovnen. Jobbet i samme firma som noen som hadde service på betalingsterminaler en gang, og de ser ganske morsomme ut etter å ha ligget litt for lenge i ovnen etter bartender bare skulle prøve å tørke opp sølet etter en øl :)
Men er det omtrent samme prosedyre på å bytte glass i mine C70 klarglasslykter? Ganske sikker på at det er skikkelig glass og ikke plast.
Er det ikke gummipakning og klips på Gen.1 lysene?
Masse svensker på diverse forum som jeg tolker som at de har kjøpt løse og satt dem på vanlige V70-lykter. Ser greit ut på dagtid, men de får jo ikke noe meningsfullt lysbilde på noen måte... Men godt mulig jeg tar feil.
Beklager OT, GMV. Kan starte en egen tråd om dette når tiden er moden :)
Varmluftpistol!!!
Alt teit jeg skriver tillegnes herved autokorrekturen på min iPhone!!!
Ikke stekeovn. Sender på jobben imorra..