Dette blir bra! :) Mest strøkne bygget jeg noengang har sett.
Printable View
Dette blir bra! :) Mest strøkne bygget jeg noengang har sett.
Har ikke sett dette før nå!(:eek:) har kost mæ igjenn heile greia! Strøkent arbeid må jeg bare si!
Veldig spennende å vente på en video av motoren igang nå , litt for spennende nesten! :)
Nok en gang , nydelig bygg!
Tråd ryddet!
(Jeg skulle slette innlegg i går, men kom til skade for å slette tråden, ikke bare innleggene. Gaupe hentet opp denne igjen fra back-up'en. My bad! Unnskyld Anders, men nå er den på plass igjen :) )
Tusen takk skal dere ha! Good shit!
No er det ON-topic som gjelder =)
Støtter den Anders. Nærmer det seg oppstart, eller har du hatt start?
Nærmer seg voldsomt! Mangler å programmere Nira i3+'n, men her er det et problem. Får feilmelding og Firmware update av ukjent grunn.
Får jeg bort den kan jeg starte veldig snart =)
hva er det som står igjen nå da?
Få inn parametrene i Nira, montere plugger, olje på girkassen og kjølevæske!
bare en dags arbe det da:p(hvis du har parametrene) å da har du god tid også :p
Fy som jeg gleder meg til film av oppstarten! :D
Stå på!
Sorry for OT fra min side :( Ble revet med litt dessverre...
Gleder meg til en ny oppdatering med VIDEO :D
Lenge til oppstart nå da? :D Eller har den funnet sted alt? :eek:
Få igang utløserfingern Anders! :)
Fantastisk prosjekt, er ny på forumet men nå har jeg lest hele denne tråden :)
Gleder meg til å følge denne tråden videre!
Takk takk :D
Så, vi kan nå senke skuldrene våre litt. Det er desverre et mystisk problem her, motoren starter ikke. Har gjort masse målinger av ledningsnett og giversignaler med oscilloskop, alt er perfekt! Alle innsignaler er riktige men ut på dysene er det noe spesielt. Det kan ligge en feil i styreenhet e.l. Mer feilsøking i morgen, kommer med tilbakemelding i løpet av helga.
Dette prosjektet har dersverre blitt preget av mange "stokker i hjulene", det skal ikke alltid være plankekjøring!
blir bare ekstra artig å få start da :D
Slik er det når du måtte rydde skogen, før du bygde vegen, så då må du vente litt problem før du kan kjøre på vegen med din egenproduserte bil :) Du har jo gått ein del lengre veg enn dei fleste andre, og med ein veldig mykje høgare kvalitet enn dei aller fleste :)
Hyggelig å høre gaupe! :D
Og nå er motoren startet, går nesten renere enn R'en min :P
Film kommer i morgen! Dette er moro!
grattulera so masse anders! detta var vell kjekt ;)
Kjempemoro!
Dere vil nok ikke tro det, ikke jeg eller - men starteren gav voldsomt med magnetfelt - over normalen. D.v.s. defekt starter til tross for at den gikk greit.
Testet med D5 starter, da tente den umiddelbart!