Det blir artig å følge med på bilen til Lowteck i 2019:) Det må jo vera ei "magisk" grense å nå 400HK:) Er det B230 med porta 530 topp+++++ som er brukt på den motoren?
Eg har justert litt meir på tenninga no og fått vekk fusken med vakumklokka kopla til forgasseren, rett bak gasspjeldet - akkurat som du sa:)
Var ute og testkøyrde ein del igår att og justerte turbotrykket litt og litt opp til clutchen starta å slure og så litt ned att, ser ut til eg klarar i ca 0,7 bar uten at den slurer på 3.gir. Og må sei at forskjellen på 0,5 og 0,7 er formidabel.
Dette vart gjordt etter å ha skifta simeringar på veiv, fordeleraksel og kamaksel. Eg har merka at det var litt "slarkne" gjenger på tennplugg nr 1 - og denne blåste sjølvsagt ut under testkøyring igår.....
Nokon som har erfaring med helicoil? Må toppen av tru?
Det står ein delebil i bygda med 530 topp tilgjengeleg, så det er vel kanskje det enklaste alternativet og kjøpe den.
Har bestilt med trykkplate frå sachs, eit litt rimelegeare alternativ som er designa for 360NM. Satsar på at den held så lenge eg køyrer med singel forgasser:) Kjøpte ny lamell og dypt utløysarlager i same slengen.
Dette med turbo får eg sjå litt nærmare på etterkvart, på dokumentasjonen som er oppgitt av forrige eigar står det 50,55 inducer, 57trim og 3" inlet på Compressor.
Er det anbefalt og bruke vannkjølt turbo?
Eg har ikkje montert oljekjølar idag, bør eg ha det?
Når det gjeld 0 punktet på reimhjulet på veiva, er det snakk om mm eller cm feil? :) Skal hakket på skiva bak reimhjulet og 0-punktet reimhjulet stemme overeins?