Planen er å komme selv om det blir ørlitegrann senere..
Planen er å komme selv om det blir ørlitegrann senere..
Vi venter på deg Børge ;)
Blir det kl 17 denne gangen og? :-)
eg kjem vist eg får lov hjå sjefen i huset....
Fikk beskjed av Crazyclomp om og stille. Mulig jeg må dukke opp i c30 da :p
Gamle IKEA er åpen igjen :)
Ingen som vet når treffet er?
Kl 17.00 slik som det står på førstesiden ;)
blir fint treff vær...
Kan jo kjøre te strandkaien? der e det jo tak ;)
Eller ta det i solheimsviken der er det skikkelig tak?
kan vel møtes på ikea og kjøre der om det regner?
Hvor mange stiller i dag da? Føler det har blitt litt dårlig stemning pga. været som ikke vil vise seg på sine bedre sider i dag?
Jeg gidder ikke å stå ute i det været her ;) såpass kan jeg ihvertfall si ;)
Samme her :P
var jo heldig å fikk et glimt av sol i dag.. ikke så allerværst oppmøte heller, bra andel nyere volvoer i dag...:o
Ja, da var månedens treff overstått. Helt greit oppmøte faktisk og det var fint vær fra kl 16.40 til nå 19.56 :D
Mange fine v50ier var på treffet i dag som jeg tror det var flertall av ;)
Begynner å komme flere å flere fine 940er også som ikke har vært på treff før :)
Var også noen fine v70er og 850 :)
Denne gange var det ingen 7 eller 2serier, men håper vi får til ett treff der enda flere kommer :)
Volvo miøjøet begynner ta seg veldig opp her i Bergen så regner med vi fort kan samle rundt 30 biler om ikke flere når det er fint vær :) Hender også enkelte volvoer som bare kjører forbi å ser alle bilene og velge å stikke innom å slå av en prat :)
Jeg er sikkert ikke den eneste som merker at det merkbart flere som hiver seg på treffene? :p
syntes oppmøte var bra jeg, selv om jeg kun rakk å svinge innom. Sånn går det når noen finner ut at en skal på helgetur til mikkelparken!
Neste treff stiller jeg med jetlag!
Satser på oppmøte neste gang :) Kanskje jeg får med meg en kamerat og 460 hans også :)
Satser på å rekke neste treff :) I dag sto bilen innelåst, så hadde ikke sjang :P
Neste gang vil eg stå med 900 serien tror eg. Sånn at eg e med å forsvarer de gamle bilene litt og.
ja var bra oppmøte, og være blei jo over alle forventninger!! eg satsa på å representera 200 serien neste gang...
Bileter? :)
Kjerringa hadde kameraet i avensisen til turfølget mener jeg (sjekket ikke campingvogna..) så da ble det ikke noe bilder..
Blir med neste gang eg. Var i Høljes på EM-rallycross denne helje.
Du e tilgitt Jan Egil :P ;)
Kommer i 740 neste gang :) skal bli deilig å kjøre 7serie igjen :)
nåken av denne gjengen som skal til rudskogen på vccn treff???
For min del så skjærer det seg. Reiser bort til uken, men kommer tilbake tidsnok til månedstreffet
folket klar for nytt treff igjen?? begynner å nærme seg..
Klar ;)
må satse på det!
Fortsatt åsane senter som gjelder? Så denne tråden først nå, aldri visst at det var noe månedstreff i bergen for vccn.
Alltid klar for nye eventyr ;)
Det er vi. Kommer med jetlag! Og nyfiksa bil :)