Det skal ordne seg vett ;)
Aldri vært der selv, har bare kjørt på lånke..
Printable View
Det skal ordne seg vett ;)
Aldri vært der selv, har bare kjørt på lånke..
Eksos lekkasjen har blitt større, så når den er fiksa får jeg bestille time ;)
Før eller etter lambda ? =)
Får håpe det ikke er grenrøret. :D
før lambda desverre.
høres ut som det er eksos pakning.. skal se på det i morgen :)
Ikke stol på lambdaavlesning da =) Må fikses før mapping ja !
jepp.
nei, merker at bilen ikke er normal med såpass lekk..
Grenrøret har sprukket ja, ganske svær sprekk på syl 3 ved flensen. Skal prøve å sveise den nå :) håper det ikke er fler sprekker..
Auda, stålet rett ved sveisinga som har sprukket eller selve sveisen ? Får tru det bare er å sveise opp igjen ! Heiv du grenrøret i varmeovnen etter sveisinga forresten ?
Stålet ved sveisen.. Ja håper det :)
La Grenrøret foran varmekanon ;)
Da får vi håpe at det holder ! Har du noen stag for å avlaste grenrøret ? :)
ja, håper det.. er jævla lei nå :P
har et flatt jern flens til flens.. 5x50mm mener jeg :)
skal fyre opp byggtørka snart nå, å få litt temp i verkstedet :)
så bytte fordeler lokk å rotor fra Beru til Bosch!
deretter flashe fra 2.1.0c til 3.1.0 på MS'n og prøve nytt tenningsmap fra Berg :D
Grenrøre er sveise, flasha ecu til 3.1.0 koden å la inn map fra berg i dag:)
Men tunerstudio kommer med feil mld på trigger angle, prøvde å justere men det ble ikke forskjell :S
Tips utdelt på PM! Tar forbehold for skriveleif og korttenkthet med tanke på klokka ! Regner med jeg har update når jeg våkner ?
skal få en iløpet av dagen ja, akk våknet jeg og så hehe :D
Skal prøve å flashe tilbake til 2.1.0 da jeg ikke får fyra med 3.1.0 koden.. Håper det løser saken, så flashe til 3.1.0 igjen etterpå å se om den funker:)
Har bestillt e merka firepunkts seler og acropolis ratt og, føler det er lite vits i 3 punkts beltene med bøttestoler...
hvorfor E merket? får du godkjent 4 punkt nå da? :)
Får 4 punkts seler med "vanlig" beltespenne som er E merket og dermed godkjent på vei !:)
Stemmer det ja :)
SEND LINK FORT SOM SAT******!!! hehe den der skal jeg også ha i såfall og søke godkjenning og montere!!! er jo et must å ha i en 242 som man skal dulle å dalle inn alt av duppedingser i :p hehe
Kansje bare jeg som tolker E-Merket som godkjent ?
Litt usikker på hvorvidt det er godkjent for norsk vei og Vegdirekterotet, har ikke sett så mye info om den saken egentlig ?
Kodja: http://www.pedersens-racing.no/bil/Sabelt/belter/
Berg: jeg tolker også e-merket som godkjent..
mener det skal gå igjennom jeg, så fremt 3punkts selene fortsatt henger der..
flasha tilbake til 2.1.0d idag, og da fungerte bilen :)
men responsen er ikke der.. sjekka tenninga og MS å veiva viser det samme.
høres nesten ut som den går på 3, men den reagerte hvis jeg dro ut ei å ei pluggledning..
lurer på om jeg skal kontrollere plugger, ventil klaring og rengjøre + kalibrere BB-lambda igjen, da bilen ikke får nok bensin når turbotrykk kommer :S