morsomt å se at du setter i turbomotor ;) men kjipt med svinghjulet, har gjort samme feil jeg å :P
Printable View
morsomt å se at du setter i turbomotor ;) men kjipt med svinghjulet, har gjort samme feil jeg å :P
Du trenger ikke å bytte tenningsmodul. Jeg har ihvertfall aldri gjort det. Skal være samme på f, ft og fk.
Når er det oppstart da? Er jo ikke mye igjen. Gjort på en kveld det :D
Blir bra ja, blir gått med litt turbosus forran der:)
Forlenga LMM kabelen, monterte hjernene, montert downpipe og plugga i formotstanden til dysene i kveld :) Nærmer seg skummelt prøvestart!
Bør starte med en gang å da ja:)
Lenge til da? Husk video:)
Nesten så det er nervepirrende for meg å vente :D Er litt spent ja!
Bilen starta gitt!!
Flytta lambdasonden opp til eksosmanifolden og fyllte på kjølevæske. Tok av coil-kabelen for å sjekke om det var liv på starteren. Det var det. Så tok eg på igjen coil-kabelen og bilen starta med ein gong :) Var såvidt borti nøkkelen før den starta :D
Film fra oppstarten:
http://youtu.be/38YUaSI-YLU
Fekk ein liten lekkasje på den øverste radiatorslangen. Tok den av og reingjorde skikkelig og monterte den igjen. Problem solved :)
Skranlinga som er på filmene kommer fra flensen på downpipen under bilen :)
Film av bilen på tomgang etter eg fiksa radiatorslangen:
http://youtu.be/3AFYsuuXHAw
(Gjekk tydeligvis ikkje ann å ha to filmer i samme post :p)
Gratulerer Gratulerer :D Kjempe morro!!
Ikke gale! :D
Den klirrelyden, er det bare eksosen som ikke ligger rett? :)
Gratulerer ja:) morro når det starter med en gang:)
Gratulerer med oppstart :)
Håper dere har greie BT folk hos dere. Her i Bodø er det bare og glemme og få godkjent motorbytte viss man har åpentfilter, blanke rør osv :P
Ser ut som eit vel utført motorbytte:)Flott jobba!
Takk for det, ja, er det :D
Takker ;) Skal bytte ut det åpne filteret med eit originalt luftfilter. Har bunndelen til luftfilteret, men ikkje toppen. Satte bare på det opne luftfilteret for oppstarten sin del :) Satser på at godkjenninga går bra!
Takk for det!! :)
Meeeeget oppegåande, han starta jo lika lett som ein MF 135:D
Trur eg har luftfilter topp fra 740 turbo. Mulig den er lik? Er iallefall større enn suge toppen :)