Pics or it didn't happen :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pics or it didn't happen :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Kjøpt coilover fra kl racing??? Har sitti å vurdert dem i en mnd tid nå:-p
coilovers er frå nai racing
skal sjå om eg får gjort litt på bilen i morgo igjen. har vertfall kjøpt inn bakaksling med aussie locker. kjem til å prøve å kjøre med den. håper den er snillere med stikkakslingen :)
Høres ut som en god plan, hvordan har du gjort det med tårnene når du har bygd nye coilover?? bygd s13 coilovere bak også ell?? Nydelig arbeid som vanlig ;-)
bak kjører eg gas coilovers frå myranes så dei får bli som dei er. framme bruker eg justerbar topplagring som var på gamle coilovers. som er bolt on på 740
Gleder meg til å sjå korleis bilen din funker :) Blir nok sikkert kanontøft!
Håper den fungerer bra ja;)
Fått gjort noe nytt? :)
nei. dårle med da. men no har eg bestil hotell på gardermoen helga 19-21 april. så då tar eg med meg bilen og reiser på powerdrift licens helg. så må vell vera litt i garasjen fremmover ;)
Ja må bare kjøra på :D Må prøva å få til noen bilder å film når du ska på powerdrift! Å ellers generelt i garasjen :)
Blir morro å kjøra att:)
nermer seg klar for kjøring no ;)
hmm, kanskje så eg må vurdera å ta turen å glo på då ;) Du har førerlisens frå før du reknar eg med?
ja førerlisensen har eg ;) berre å ta turen :)
Då står bilen lastet og klar for årskontroll i morgo ;)
Koss er det den årskontrollen går ut på? Med tanke på at det er banebil? :)
er kontroll av bur og att resten av bilen er oppfyller krava til nbf
Då er bilen godkjent.
Då er det bare til å legge den breie då! :D
jepp :)
Nice :)
Åssen er det når du skal få lisens på bilen, må bur/stolfester eventuelt ombygd tunnel osv inspiseres av NBF før det lakkeres, eller?
står i reglene de skal inspiseres før lakk.. men de blir ikkje praktisert :)
prøvde bilen i dag. må sei meg rimelig fornøyd ;)