Jeg festa min slik at den var rett bak framfangeren, pekende rett ned slik at kontakten ikke var synlig uten at du stakk hodet under fangeren.
Printable View
Jeg festa min slik at den var rett bak framfangeren, pekende rett ned slik at kontakten ikke var synlig uten at du stakk hodet under fangeren.
På min er det felt inn en kontakt i fangeren bak skiltet slik at skiltet må skyves til siden for at kontakten skal komme fram og vises ikke når skiltet står som normalt:)
Får se hva det blir til. Mulig det blir laget en brakett i motorrommet. Men det var slett ikke dumme de forslagene der.
Min sitter under forfangeren pekende nedover!
Og greit med motorvarmer om du skal ha 10-60 på vinteren!! :P
Jepp, var det jeg tenkte og!
Er vel ikke anbefalt til temperaturer lavere enn -10 men det går nok bra. Den er ikke så tyktflytende som man skulle tro.
Defa pakken kom i dag :D
Fikk også byttet speilet på førersiden ettersom glasset ramlet av, men det var ikke billig....
En høvding for en bit glass er ganske drøyt synes jeg.
Pluggen er det enkleste å plassere. Værre med kupevifta som ikke kan stå ved siden av midtkonsollen. Tror heller ikke den får plass under ett av setene pga el motorene til setejusteringa. Har heller ikke særlig lyst til å borre/skru i noe som helst.
Jeg hadde defa termini, som jeg skrudde under hanskerommet. Der var den ute av syne og ikke i konflikt med noe.
Jeg har orgså montert min defa termini helt inne i hjørnet under hanskerommet, må bøye deg ned for og se at den er der :)
Så finnes det en gjennomføring under matten fremme på passaskjersiden til kabelen ut til motor rommet :)
ser meget bra ut
Nice! Pen fargekombo! :D
Har ikke somlet meg til å fått montert Defa satsen enda. Har vært mye sykdom i hjemmet i de siste ukene før jeg reiste på jobb, så det ble rett og slett ikke prioritert.
Men den skal monteres så fort det lar seg gjøre. Eneste er at jeg kikket litt på plasserinen av Terminien, men finner liksom ingen gunstig løsning på det så det må forskes på litt mer.
Har også sendt forespørsel på pris på diverse deler (håper jeg får svar etter å ha sendt mailen for 3. gang :( ) fra Bilbolaget i Østersund.
Skal se om de klarer å matche prisene til Volvopartswebstore.
F.eks så trenger jeg en ny sirene til alarmen.
Lokal pris: 2500,-
Volvopartswebstore: 1500,- inklusive mva, men eksklusive frakt.
Begge er orginale Volvo deler.
Fikk endelig innstallert Vida på en PC så jeg fikk kalibrert 4C systemet for å få nivåreguleringa på lysene riktig. Herlig med skikkelig lys igjen. :)
Prøvde meg på banekjøring i går men på grunn av dårlig underlag så ble det med to runder. Bunnet demperne ved ett par anledninger så jeg ga meg mens leken var god.
Hadde det vært plant underlag så ville det vært skikkelig morro.
Oppdaget noe surt i dag.
Knust lykteglass.
http://forum.vccn.no/img-dump/2013/02/884.jpg
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Den var kjip ja. Steinsprut? Men du vet det er å få tak i glass som er klarglass hele veien til denne lampa? Altså klarglass over blinkers også? Mener vparts har disse, men de skriver ikke på siden om de er i plast eller glass.