Øyrane Torg ja, glemte å skrive stedet, beklager :p
Printable View
Øyrane Torg ja, glemte å skrive stedet, beklager :p
Du er tilgitt :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Børge Vikebø , har du mulighet for å oppdatere overskrift? :)
Øyrane torg søndag 11/12 kl. 14 :)
aarnes er tilgitt, siden jeg satt og fakturerte over en lav sko når innlegget ble sendt ;)
Jeg får se om jeg kan stikke nesen innom :)
Labert oppmøte i dag folkens!
http://forum.vccn.no/img-dump/2016/12/230.jpg
E dere der endå ?
E lite stykke unne men e på vei til arna e i øystese
Noen planer for et volvotreff nå på nyåret?:)
Det synes jeg dere bør;)
Bare å sette en dato, dukke opp, og gjøre de som feiga ut til offentlig skamme etterpå. Jeg gjør det hele tida, og det funker;)
Send meg en PM når dere har blitt enige om noe, så lager vi event på Facebooksida til VCCN. Trekker mye folk bare det;)
Neste helg er vel fint? 11-12 februar en gang? Kan godt ha det på Øyrane om det er ønskelig.
Neste helg høres greit ut :D Nå vet jeg ikke kundestrømmen til Øyrane, men ser for meg det alltid er litt på lørdager overalt, så søndag 12. gjerne? :o
Nei, ikje sist eg var der [emoji2]
Kan være den e nede om kvelden :) men er jo flere store parkeringsplasser i nærområde :) som i den ljos halen rett i svingen før gravplassen, der som var før en taxi holdeplass
Sweet! Da har vi en mulighet der og gjerne :) Spørsmålet er om vi gjerne skulle klarert det med Toro først isåfall?
Ja, kan kjøre ned på fredag kveld og se :) om de stenger den om helgene [emoji2]
E da vaskeplasser i området? :)
Bom'en e åpen på Toro i dag hvertfall [emoji2] e dato'en satt no ? [emoji2]
Klar for søndag eg:D. Får sjå om eg får lurt med meg nokre fleire...
Har dere satt en tid og et sted? Jo lengre tid i forveien, jo flere folk får det med seg på Facebook;)
Søndag 12/02 kl. 14.00 ved Øyrane Torg, på framsiden.
Tenker det høres greit ut for de aller fleste. Jeg kommer såfremt jeg ikke skal jobbe :)
Kan du fikse en adresse og et postnummer? Så fikser jeg event på Facebook.
Er det et månedstreff, eller bare en enkeltgreie? Greit å ha litt info bare.
Alright, setter opp et uformelt treff, så får dere si fra om dere vil gjenta det.
Da ligger det et treff ute på Facebooksida til VCCN. Oppfør dere da, ikke noe burning eller herjing på VCCN-treff;)
Blir det bra oppmøte fikser vi en månedlig greie om dere vil, evt kan dere sende meg sted og dato på PM om dere vil endre på noe;)
Beklager, my bad, er selvfølgelig feil. Fiksa nå.
Jobber 06-15, men kommer kanskje en tur innom etter det en gang
Husk å dele eventet på Facebook ds, og mase på kompiser osv. Blir ikke bra om dere ikke promoterer litt;)
Fikk ikke tatt turen idag, følte meg ikke akkurat kjørbar...
Tenker vi setter samme dato i mars, da er jeg klar!
Var det noe liv i går?? Jeg jobbet til kl. 17, så orket ikke ta turen denne gang desverre...
Enig med Børge; nytt event søndag 12/03 kl. 14.00? Bare å få det på Face fortest mulig :D
https://www.facebook.com/events/620962441427166/?ti=cl
Ikke bli demotiverte av at det ikke kommer mye folk de første gangene, og husk å dele med kompiser, mase og skape litt oppmerksomhet. På slutten av dagen er det deltagerene som gjør det sosialt, ikke arrangør;)
Labert oppmøte denne gang også!
Men vi forsøker igjen 23/4, da med sommerdekk tenker jeg;)
Håper været står oss bi, kanskje en liten cruisin' også?
Event opprettet på Facebook, lik og del;)
Hvis det fremdeles ikke blir oppmøte kan dere vurdere å flytte det til en ukedag, i tilfelle folk flest tilbringee søndagen på sofaen;)
https://www.facebook.com/events/1775394619455038/?ti=as