Drifting som i ligge i sladd over hele banen, nei. Men å sladde i svinger som før er lov lizzm [emoji41][emoji106]
Drifting som i ligge i sladd over hele banen, nei. Men å sladde i svinger som før er lov lizzm [emoji41][emoji106]
Hvorfor er ikke drifting tilatt? Så å sladd i svinga, men ikke på rett strekker som ikke er tillatt da?
Noe mulighet for å få tilatelse til dette da?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Skal vi kjøre drifting så blir det på bane 3, altså adskilt fra resten av banen, og en annen pris.
Derfor er vel vanlig sladding nok, sånn er det for alle som leier der bortsett fra Gatebil og Drifting NM/Powerdrift
Kan ikke folk bare være fornøyd med ett eget Volvo treff. Man klarer å ikke måtte drifte 1 dag......
Eller to... [emoji6]
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no
Eller to ja.
Støtt klubben og kjør rundetider.
Kanskje dette er siste treff om folk ikke møter opp.......
Er vell tross alt ikke så mange volvoer som kjører "drifting" heller:p
Så kommer til å funke veldig fint det her :)
Må da holde å sladde i svingene... å ligge sikksakk bortover strekkene ser bare ut som du ikke klarer å rette oppatt læll... [emoji14]
Da blir det og prioritere andre treff får min del, har ikke økonomi til å kjøre helt dit får å kjøre rundetider når det ikke er det bilen skal brukes til :)
Synes det er kjempe bra at det bli stelt istand ett slikt treff. Ikke noe om det!
Men for min egen del så må jeg kjøre 9timer ++ en vei.
Så hadde vært fint å få testa banen/bil sikkelig.
Å buster83 det var ett dålig motargument xD
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tror det skal la seg gjøre å få testa nok jeg, blir ikke veldig store forskjellen på kjørestilen her kontra Gatebil feks. Om det ikke holder å sladde i svinger som det er mange av, ja vel.
Det er ikke noe vi får gjort noe med dessverre. Det er likt for de aller fleste som leier.
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Er prisen per bil, eller per sjåfør på banekjøringa? Regner med at det må betales engangslisens per bil evt men.
Kunne vært moro å prøvd flere enn en av bila :)
Såvidt jeg har forstått betales det endagslisens per bil, og sjåfører betaler kjøring per dag. Har du betalt for kjøring på lørdag, og har en lisensiert bil, er det bare tut og kjør:D
Jeg tolket det også dithen at det er fritt frem med uregga biler uten verken skilter eller lisens på Våler?
Helt riktig. Alle kjører på engangslisens.
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Skal registrerte biler også ha engangslisens?
Korleis er det med kjøring på søndagen. Veit gatebil har 90dB grense før 11, så ikkje kjøring i 2 timer pga "kirketid". Blir det samme sak no? :-)
Er utstillingen begge dagene eller kun en? Tenkte på for folk som skal på dagstreff.
Har ikke fått fingeren ut til medlemskap i år så blir nok ikke til å stille ut bilen uansett siden kun medlemmer kan stille ut.
Tidligere har vell alle som betaler for stillt ut, og før det var det jo gratis. Ikke rart hvis oppmøtet ikke blir som tidligere når det var MYE folk.
Jeg har ikke noe bil som er verdt å dra ut med på bane for å cruise, men liker å stille ut bilen å se på.
Men utrolig flott at dere har fått ordna ett treff og vært tidlig ute med datoer osv. Men jeg liker nok Rudskogen bedre i og med jeg kan ta ferja fra Sandefjord-Strømstad. Håper det blir bra oppmøte og mye liv ^^ !
Tror også det blir litt langt for dagstur og kanskje kræsjer med jobb. :p
Jeg har valgt ferie i sommer allerede og tatt meg en weekend i seint i august. :) Synes det er litt langt å kjøre 5,5 timer (uten stopp) for dagstur per vei også + bensin. Vil ikke påstå at min volvo 940 er det billigste å kjøre :p Hadde det vært rudskogen så kunne jeg fått ferje til og fra sandefjord - stömstad for 0kr tur-retur.
Jeg jobber skift og vi har manko på operatører for tiden så jeg kan ikke ta meg no særlig fri fordi bedriften er avhenging av produksjonen skal gå rundt til hver tid.
Men er jo veldig bra det blir treff i år :) Flott for dem som ikke må sitte i bil 11 timer + for en dagstur :p
Håper dere får godt oppmøte og mye morro. Ses kanskje neste år ;)
Takk for meg :D
Ja sefølgelig for dem som ønsker det. Jeg synes det holder med en dag for min del. :)
Siden banekjøring ikke er noe for meg :) Man har jo sett sikkert 80% av alle bilene på en dag :p
Men flott med ett sosialt treff med grillings og sånnt :) Så jeg kommer kanskje en annen gang. :)
Er det så mye kortere til Gardermoen da? Jeg skal nå prøve å få meg begge deler jeg, men så har jeg en time ca og kjøre uansett hvor jeg skal.
Er jo noen timer forskjell hvertfall
Ja blir vel litt, vet ikke om det er kjappest og kjøre skarnes oppover jeg? Eller E6 til Stange også kjøre over til Løten om Romedal også kjøre militærveien fra Løten og over mot Våler.
Om man tar Oslo som utgangspunkt er E6, Rv3 om Elverum lett og greit, siste del av nye E6 åpner i Juli og da vil man ha motorvei helt til Kolomoen.
Alt kan man kjøre E16/Rv2 om Kongsvinger og Flisa. Bygger ut der også.
Evt så kjører man indre veier og vestsideveiene.
Kjørte E6 igår, gikk veldig kjapt og greit.
Utstilling MED premier er på lørdag, men det stilles ut begge dager.
Per Turbo
Styreleder / Chairman
14t 1 vei blir kanskje litt vell hardt. Men, er det ikke krav til å være vccn-medlem for kjøringen, eller er det kun et krav for de som skal stille ut?
Nei, det blir kjøring for alle med Volvo denne dagen :)
Utstillingen vil være forbeholdt VCCN-medlemmer.
14t kjøring er sånn ca. midt på treet. Hehe.
Sendt fråm may talatut. Derav skriveleifer!
Men dere kjører kanskje gode tilbud på medlemskap? :)
Pr.dd er medlemskontingenten på 300kr, så det er fullt mulig å melde seg inn under arrangementet på plassen, så for de som ønsker å kjøre med sin Volvo, kan melde seg inn på stedet :)
Sendt fråm may talatut. Derav skriveleifer!
Får vel ta turen inn til Våler jeg også da tenker jeg:) For å se hvordan denne gjengen oppfører seg :D
Så får S60'n bli med også kanskje :)
Jeg driver å fotograferer en god del. Så hadde det vært mulig å ta turen inn på indre bane for å få litt bedre bilder?
NB: Er det noe damer på disse treffene eller? :cool: :rolleyes:
Ang. foto så forutsetter det at du er forsikret for slike eventer. Feks. NMP (Norsk motor presse)
Du må kunne fremvise medlemskort (som bekrefter at du er forsikret) og benytte refleksvest.
Ang. damer ; det vet vi ikke - det er første gangen VCCN arrangerer todagers-treff :-)
Åja:) Daa blir det litt for mye. Ettersom jeg stort sett bare er på 1 Gatebil arrangement i året ca :P
Jaja, da er det bare og vente å se om det dukker opp noe :P hehe
Har ett spørsmål angående utstilling:)
Vil det være sånn att man utstiller lørdag og det vil bli premiering av de forskjellige typer biler på lørdag`s kveld ?
Er det noe premier foruten pokal btw?
Gavekort, kroppsmassasje fra en i styret e.l? [emoji14]