Det er sant, men jeg litt sånn både og mening om det ville sett bra ut eller ei. Så er liksom ubesluttsom hva som ville vært best.
Sent from my Xperia Z using Tapatalk
Nå har jeg endelig mottatt LMM'en fra USA og kan si det fungerte bedre! Så bra at tomgangen plutselig vil holde seg på rundt 1700 nesten konstant når motoren er varm. Men nå har jeg planer å få tette hullet som er før lamdasonen da jeg mistenker den for og være årsaken til problemet mitt. Tok dessverre ingen bilder når jeg byttet da mobilen bare hadde 1% strøm igjen. Men skal komme tilbake når jeg skal legge meg på bakken for å sveise! Dette kan bli interessant. Bare for å nevne det, tilbudet det motsatte kjønn å sveise for meg. Jeg tror.. Jeg skal velge det så jeg kan nyte øyeblikket.
Planleggingen av rails har slått meg nå den siste tiden og jeg tenker jeg skal kappe ned listen jeg har for så å legge på rails. I'll give you update!
Lenge siden jeg har oppdatert her, merker jeg! Det har så absolutt ikke vært meningen. Det har vært mye jobb, lite søvn og defekt turbo. Du hørte riktig, defekt turbo. Den tok kveld for en liten stund siden. Første jeg gjorde var å ta full oljerens for å være sikker at det ikke var oljen som hadde skylden. Jeg hadde forøvrig rett, den var hinsides svart med slam i. Etter jeg hadde byttet en del sensorer (svinghjulsensor, temp sensor etc..) og slik i motoren, ble den også bedre. Den gikk renere og fungerte bedre. Bare at.. Det kom mer røk ut av den. Jeg mistenkte først toppen. Men den brukte jo ikke kjølevann. Jeg mistenkte også turbo. Så jeg sendte den på komptest der motoren ble testet i fin stand, men turboen hadde problemer. Så det var en enkel sak, turbo defekt.
Nå har det seg slik at Per dags dato står bilen helt i ro for at jeg vil ikke kjøre med den i slik stand den er med en slik turbo.. Men, jeg har bestilt større turbo som vil yte litt mer. Jeg håper bare jeg ikke ødelegger mer enn hva det koster. :p så, Per nå, vente på turbo! :)
Update med bilder når den er kommet og klar til å plasseres i bilen!
Sent fra min D6503 via Tapatalk
Hvor skal du ha ergometersykkel, sa du?
Oi. Ordbok..