-
Fikk min første feil med varmeren i vår, etter at den hadde fungert smertefritt 2 vintre på rad :) Jeg skrur den på, så prøver den å starte ca 40-50 sekunder før den slår seg av. Ble aldri helt klok på feilkodene jeg fant, og glemte hele varmeren siden det tross alt var såpass varmt i været likevel. Nå skal jeg få fiksa den, det begynner jo å bli kaldt. Skal bestille meg ny vannpumpe og temperatursensor så får vi se om det blir liv i den :)
Tråden min er nok ikke så spennende, det har ikke skjedd så mye med bilen da jeg prøver å spare penger :p
-
Har lest meg litt opp på dette rundt varmeren i det siste og har fått litt intrykk av at vist bilen er kald og motoren ikkje er i gang og du da starter varmeren og vannumpen ikkje virker vill den til slutt slå ut på tempratur sensoren. Men om jeg har skjønt det riktig kan du starte bilen når den er kald, for så og kjøre direkte start på varmeren, virker den da uten og stoppe etter 40-50 sekunder så har du 100% klarhet i at det er vannpumpa som er defekt!
Verken vannpumpe eller tempratur sensoren er vell direkte billige i innkjøp så gjerne kjekt og vite med sikkerhet va som er defekt siden det er sparing på gang ;).
-
1 Vedlegg
Vedlegg 8031
Denne enda desverre slik etter hjortepåkjørsel
-