Klart det, og mulig de har eller skal få...men jeg kan ikke svare på hva og hvordan de vil drive sin sjappe ;)
Printable View
Nå skriver du hvorfor ikke, men klart det ? Hva mener du , kundebehandler, eller kunder som "skal "skjønne di bygger sine egne biler ?
Så lenge di ikke klarer å ta vare på sine kunder, og nye som ikke får hjelp.
Så kan di skru så mye bil og ha peiling så langt oppi en viss plass for min del.
En butikk selger, bygger ikke biler til fordel for sin egen interesse.
Her er en tråd om erfaringer, ikke HVA di kommer til å få eller kunne hatt.
Di har en slik opptreden pr i dag. That"s it. Forferdeligt dårligt !
Hvis de alltid er opptatt med en eller annen bil så har de jo ikke kapasitet til drive butikk.
De er jo tydeligvis så opptatte at de ikke har tid til å sjekke mailen sin engang.
En butikks gode rykte kommer fra god kundeservice, ikke åssen bilen de som har sjappa skrur på.. Vet ikke med dere andre, men jeg driter jo langt oppi det, jeg skal jo bare ha deler, er jo derfor jeg tar kontakt med dem, for de er jo en butikk!
Men dette telefonnummeret skulle jeg likt å ha. Noen som kan poste det?
901 80 947
900 60 004
men hva er vitsen med en webshop hvis kundene må ringe dem uansett for å bestille ting...???
gl740turbo: vet du var litt oppgitt på dem en periode også, så du kjønner sikkert folk på forumet her er oppgitt...
ik noe vits å forsvare at de ikke greier å drifte webshoppen sin.....!!
Var oppgitt en liten stund når de sendte meg feile AN koblinger, men det ordnet de jo opp ganske så kjapt. Så det kan jeg ikke klage på. Alle kan ta feil i blandt.
De som vil kan være oppgitt og la hver å handle hos de ;)
Orker ikke å diskutere mer for er typeligvis sykt vanskelig å trykk inn 8 sifre på telefonen og ringe. Via telefon før du direkte kontakt, og mye letter å diskutere med de. Og gjør de noe feil eller du ikke er fornøyd kan du si det direkte i telefonen.
Dumt for KSR om de blir barnslig i telefonen å slenger dritt for det går bare utover de selv, men uansett er jeg strålende fornøyd med både service og priser så ferdig med den saken. Skal ikke blande meg inn mer i andre sine erfaringer.
En god butikk følger opp alt som blir forespurt, og vet at kunden alltid har rett;)
Kunden har så absolutt ikke alltid rett :p. Men man må såklart prøve å møte kunden på best mulig måte i alle mulige situasjoner.
At de er ute å skrur på biler er ingen unnskyldning for å ikke svare på mail. Det koster dem kanskje 20 minutter om dagen å sjekke/svare på mail, gjøre/sjekke opp det som eventuellt må sjekkes og skrive notater i Outlook kalenderen eller lignende så man husker det man eventuellt må huske på så det ikke går i surr.
haha, bra sagt ;)
Tok litt tid før de svarte på mailen, men fikk svar på alt jeg lurte på og de beklagde sent svar.. Bestilte deler samme kveld og tydeligvis hadde de alt på lager for det tok ikke mange dagene før jeg fikk pakken, litt billigere med VCCN rabatt så det er jo positivt.
Sendte de en mail om noen deler kl 21.30. Kl 22.00 hadde jeg fått svar med alt det jeg lurte på. Sendte så en mail tilbake om at jeg skulle ha div deler, og kl 23.00 hadde jeg mail om at ordren var registrert.
Så for min del så har jeg ikke noe å utsette på hvor fort de svarte på mail! :)
Har også handlet fra disse før og er meget fornøyd.
aldri hatt noe problem me å bestille deler herfra. samme om jeg fårhåndbetalte eller sende som oppkrav, alltid fått delene et par dager etterå. :)
Mista trua på dem igjen nå..
Fikk AN8 oljekjøler, bestilte AN10.
Ett av 90grader AN koblingene var AN8, bestilte AN10.
En silikonslange var sort, bestilte blå.
Får håpe de gjør opp for seg.
Har kun negative erfaringer med disse jeg også.
Har sendt de et par mail men har aldri fått svar på det jeg har spurt om.
Jeg personlig har aldri hat noe å klage på når det gjelder ksr.
Sendte dem en mail da jeg bestilte turbo osv. fikk svar veldig fort etterpå.
er enig med de fleste andre her, KSR er useriøst opplegg...
bare dårlige erfaringer!
Virker litt som de kun er intresert i de som handler for større summer, Lykke til sier jeg da:p
Drar opp denne igjen.
Handlet en boost tee kontroller fra kimmit. Den gikk i stykker etter kun 3 justeringer. Greit nok. Sendte den i retur og sendte de en mail. De ville ikke gi meg pengene tilbake men de kunne sende meg en ny kontroller. Greit nok. Men nå har jeg ventet i 4 uker på en ny kontroller og de svarer ikke på mail..
Dårlig service [emoji107]
Sent fra min SM-G930F via Tapatalk