fikk melding om at jeg hadde betalt får mye, må bare si takk for at de følger med å er ærlig ;-))
kjøper alt av deler via sc-styling jeg, å de skaffer alt av deler som jeg må ha. både bruket hvis jeg trenger å nye deler hvis jeg vil :-D
Printable View
fikk melding om at jeg hadde betalt får mye, må bare si takk for at de følger med å er ærlig ;-))
kjøper alt av deler via sc-styling jeg, å de skaffer alt av deler som jeg må ha. både bruket hvis jeg trenger å nye deler hvis jeg vil :-D
Har bare bra og sie om Sc Styling :) Har forhåndsbetalt, fådd sendt i oppkrav og prøvd ut den klarna avbetalingsplan. Aldri noen problemer og pakkene er her på noen få dager :)
Og i tillegg rikelige rabatter :D
kan nok engang si meg fornøyd med service'n til sc styling, bestilte coilovers til s70'n, fikk høre hvor lang til det tok, å det kom til avtalt tid,det vil jeg si det ikke er mange som klarer
ingen som har prøvd å kjøpt en av disse bilene dem bygger på bestilling??
Tenker du på de bilene de turbokonverterer og slikt? Har lest positiv omtale om det. Og som nevnt over så er de punktlige. Og han som driver detta gjør det bra på det! I tillegg så ordner visst han med papirer og slikt siden bilene blir godkjent ombygd.
Tenker vel mer på at man kan bestille biler der etter eget spec. Du velger mellom flere motoralternativer med ulik trimming, farge osv.. De kaller dem V70R AWD Scstyling edition eller noe sånt, men om de bygges på originale V70R biler, eller om de blir ombygget til "V70R" vet jeg ikke, men skulle gjerne visst det!
De har visst moderert det litt nå, og kalt det Scstyling-R edition:
http://www.scstyling.no/volvo-v70-aw...13-c-1958.aspx
Stemmer. Var dem jeg mente! Har lyst på en v70 R med papirer på ALT! :) men skulle likt å visst om noen som hadde gjort dette før?? :)
Jeg er også fornøyd :D
I og med at han lev. bilene godkjent så må det vel være seriøsitet inne i bildet + 60.000km garanti/2år. Og det overholdes!
ja det sku jeg tru også! Hadde vært tøft med en v70 som virkelig skiller seg ut! synd dem ikke tar alle eldre volvomodeller! vet mange hadde nok kjøpt hadde det vært strøkne
200/700/900 serier som er nylakka,senka,fete felger og senka! :)
Jaja, men de skiller seg jo ikke så mye utifra f. eks Safranfargede eller Lazerblå V70Rer.
Personlig ville jeg heller hatt en original V70R AWD i god stand i f. eks safran til 180 000,- enn en ombygget 855 til 229 000,- :p
Hadde bilen min der til ombygging til t5, og da leverte jeg bare bilen der, og henta den ferdig godkjent. Han ordnet alt av papir mtp biltilsyn og godkjenninger fra volvo. Da hentet han inn en pent brukt v70 T5 fra sverige som han tok alt ifra. Prisen var heller ikke noe å si på, da jeg har sett hva diverse private ombygginger kommer på, og de må i tillegg fikse alt av godkjenning selv.
Jeg hadde heller gitt de 50 i mellom og fått en nylakkert og oppbygd grom bil med gromme deler ferdig godkjent enn en original sliten R bil som du ikke vet fortiden til. :) Men meg om deeet :)
Jahn gjør uansett en kjempejobb og er utrolig hyggelig og kunnskapsrik på P80 karosseriet.
Har bestilt mye av Jahn de siste to åra, og har aldri hatt noe å klage på.
Hadde også bilen hos han for ombygging fra automat og 2.0t til Manuell og T5.
Storfornøyd med jobben, ingenting å klage på!
Bestilte noen deler fra ScStyling i fjor, blei overraska over leveringstida, kom samme uken som jeg bestilte.
Bestilte noen deler i går, så glemte jeg at jeg hadde VCCN rabatt, ringte inn å sa fra, null problem, skulle få tilbake det jeg skulle få i rabatter så fort pengene fra meg var kommet inn på konto! Regner med delene er her i slutten av denne uken eller neste, uansett bra service, kort leveringstid og reale folk! :) Ikke minst prisene er konkuransedyktige med svenske nettbutikker! :)
Tommel opp! Bestilte deler i torsdag formiddag, fredag morgen lå dem i postkassen. Smådeler i konvolutt, men kanonbra leveringstid!
Godt fornøyd jeg også.
Var litt leveringstid på det jeg bestilte, men kan ikke forlange at alt er på lager hele tiden.
BSR filteret røk etter under 5 mil på bilen, men nytt ble sendt neste virkedag fra de. Tommel opp :)
:cool: mannen er råå... anbefales virkelig :D
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
bildekonkurranse. Få bilen din til å ligge under bilmodellene på siden til SCstyling.no.
rått det også :D min ligger der nå ;)
La inn en bestilling der i dag, kort tid etterpå så fikk jeg mail fra den svenske nettsiden (scstyling.com) om at jeg ikke måtte betale på forskudd fordi de var gått konkurs. Noen som vet mer?
Hmm. Merkelig. Betalte 5k for noe som måtte bestilles for en drøy uke sida, ligger på Posten og venter på meg nå.
Får håpe det ikke er tilfelle.
.com? Er vel .se som er den svenske? .no er ikke konk av det jeg veit.
Sendt fråm may talatut. Derav skriveleifer!
Ser ut til at det er konkurs ja http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_...8014&spraak=nb
Det var da kjipt :/
For å pressisere: bestilte fra den norske nettsiden, fikk mail på svensk om at scstyling.no var gått konkurs. Videre stod det at den svenske delen av sc styling (.com/.se) kunne ta orderen min.
Veldig veldig synd. Opplevd spesielt god service fra de, og kjøpt mye av de uten noe å sette finger'n på noe!
Samme som Svirre, opplevd perfekt service over hele fjøla. Synd å se de gå, da blir det liksom bare Volvo, IPD og FCP som jeg synes er seriøse leverandører.
Jahn ringte meg nå nettopp og forklarte hvorfor SC styling hadde gått til konkurs. Han hadde ihvertfall ikke tenkt til å gi seg. Delene jeg har bestilt, hadde han. Så da ordner det seg for min del. :)
Hvorfor hadde de gått konkurs?
Ser ut som om de ikke har levert regnskapet tidsnok :/ Synd, men det ordner seg nok :)
er sjappa konkurs eller ikke?
nettsiden er fremdeles oppe å går, og ligger flere nye annonser ute på finn.no nå.......
Ta kontakt rett med Jahn, så ordner det seg nok
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no
Informasjon fra Jahn / SCStyling sendt til vccn.no:
Sitat:
Hei.
Litt info vedrørende konkurs i Scandinavian Carstyling AS. Selskapet har blitt tvangsoppløst pga manglende innsendte regnskaper. SCStyling kommer fortsatt til å eksistere og vi kommer til å videreføre det samarbeidet vi har hatt med dere og tilbyr fortsatt deres medlemmer de fordelen vi har avtalt. Hjemmesiden ligger fortsatt oppe og ruller, jeg driver per nå dette privat og kan fortsatt levere stort sett alt av deler og tilbehør til Volvo, noe leveringstid må påregnes på enkelte da det gamle varelageret foreløpig tilhører konkursboet. Vi jobber med bostyrer fortløpende og som vi ser det så vil ingen kunder eller leverandører bli økonomisk skadelidende hvilket er vårt primære mål.
Kort oppsummert så er det ingen problemer for medlemmene deres å handle på scstyling.no, rabattkoden er fortsatt inntakt, vi tar imot betaling via paypal eller til bankkonto, men ikke via klarna per nå, og dette går som sagt vi meg privat nå frem til nytt selskap er registrert.
Om det skulle være noen spørsmål så er det bare å ta kontakt.
Med vennlig hilsen
Jahn A. Johnsen
Nettsiden har vert nede en stund nå.
Noen som vet hva som skjer?
Den norske siden fungerer ihvertfall nå, www.scstyling.no
Her er svaret.
Hei. WebShop og mail er nede pga feil i registrering i samband med eierskifte. Vi jobber med å løse dette så raskt som mulig.