Re: PyrionZ's Volvo v70 99 2.0Turbo-Update 12.10.2012-levert på scstyling, T5 og manuellkasse for tur!
Liten Update fra Trondheim:
Bil ble kjørt på 4 av 5 sylindre til scstyling på Melhus. Gikk faktisk overraskende greit!
Det blir nå t5 i den, og manuellkasse. Kompletteres ganske sikkert med steg 3 bsr iløpet av vintern.
Må si jeg gleder meg som en unge til jeg får tilbake bilen!
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Re: PyrionZ's Volvo v70 99 2.0Turbo-Update 12.10.2012-levert på scstyling, T5 og manuellkasse for tur!
Nope, skal ikke Være nødvendig på en motor med lav km. Stand;)
Syns selv det er dyrt, men er man lat og har lite tid til overs, er det en grei løsning.
Skjer lite her om dagen, bilen står fortsatt i Trondheim og venter på å bli begynt med. Stresser ikke læll, vintern har kommet, og ser ikke behovet for å bruke bilen nå uansett.
Hvor langt har motoren gått da?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
No idea, han har ikke fått henta enda.
Han driver jo seriøst, så om jeg får motor som har gått lengre enn 200k blir jeg lei.
Min r-motor har gått 180k å den har aksial slakk på turbo'n, så jeg overhaler hele motorn :) de sier visstnok at 180k er levetiden på en turbo :rolleyes:
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Hehe, ser den. Prisen blir fort mye høyere om jeg skal få overalt motorn i samme slengen. Blir nok bra uansett tenker jeg. Er jo garanti på jobben og, så har da litt muligheter om det skjer no:)