Du meinar at folk kan møte i alle andre bilar enn Volvo til Volvo-treff?
No ligna da nokke ;) eg skal prøva og huta meg på volvo treff så ofte eg kan men har ikkje alltid tid ;) + 240 er i pleiehuset no fremmover så då får eg vell haike med ein volvo fra sotra så lenge tenker eg ;)
Da er jeg endelig klar for volvo treff! Hentet C30'en idag! :-D
http://bildr.no/thumb/973896.jpeg
Takk takk! D5 :D
Bra tiltak dette, og vi som desverre ikke blir å se på treffene forventer bildetråd etter første møte :D
lyst på treff før og jeg, kan vi ikke ha treff hver 2 uke a? :rolleyes: :D
Jeg stemmer ja :cool: (drivknuta på V70en er ikke glad) :p håper den holder til jeg skal over fjellet :o
Stiller med raggarvognen jeg! :) fått gjort litt av hvert med den nå siden sist, ikke mye men NOE :D ikke motormessig uheldigvis..
Fått meg Volvo igjen nå, så da er man klar :D
må folket huske å avlegge stemme om plassen det skal være...
er ikke rart hele greien blir litt useriøs(usikkerheten om hvor treff skal være) hvis folk ikke gidder å gjøre det engang...
de som ikke stemmer har ingen rett til å klage på hvor det vil bli avholdt;)
Og da stemmer vi per PM til Mr. Vikebø eller her i tråden? Jeg stemmer for at vi møter der treffet var før denne, rett bortenfor "horeplassen" som vi møtte forrige gang, så cruisetur gjennom byn til IKEA :) synes det funket fint sist jeg! Fikk bra med oppmerksomhet :D
Vil helst holde meg unna sentrum, da nok av saker i bilen min har blitt rista løs gjennom siste året :P
Og siden andre bergens tråden er stengt, noen her som veit om ett lagerlokale det går an å kjøre inn en bil i, som kan lånes/leies en kveld i ny og ned, gjerne noe gamle greier... Lyst til å prøve litt studio foto av biler med blitz osv :)
EDIT: Om noen stiller som modeller tas det imot med takk :D
Ta treffet i åsane slik at det blir ca lik kjøreavstand for alle :)
Har ikke fått stemmer på noen dager, så send meg en pm med ønsket sted!
Kan ikkje begynna å rota meg inni bygatena, da blir for skummelt :P
Syntes Åsane høres bra ut eg ;)
som sagt, stemmer sendes pr pm til meg!!
har fått inn noen flere stemmer. Jeg har ikke direkte sjekket antall av hvert alternativ, men det er sånn halvgjevnt. Kommer tilbake med resultat når jeg kommer hjem fra jobb i morgen.
hva er dommen??
Drum roll please ;)
*drum-roll*
Arenum:
- Petter M
- Freddy DEluxe
- CID
- Turbodreams
- Fulloggal
- Gullpilen
- Arenum
Totalt 7 stk.
Ikea Åsane:
- Andreas Y.
- Tarell
- 940 LPT
- Jan Egil F
- Deluxio
- Alfs80
- Mr.Vikebø
- Vol760
Totalt 8 stk.
Flotte greier :)
blir bra dette:)
Gode ting, skal bli morro å se hvordan dette utvikler seg.
Største problemet med Arenum er at for øyeblikket er det meste der en byggeplass ;)
jaja blir kjekt å stå i det flotte været vi som oftest har her i byn på ikea....:(
Hehe!!!
Burde fått en avtale med de på Lagunen om å låne en etasje der om helgen ;)
Meget god grunn det egentlig.
Bare ikke den største plassen ;)
Hvis det er en interesse for det, så kan sikkert jeg sjekke om det lar seg gjøre å låne litt tak plass på lagunen første søndag i mnd, hver mnd.
Eller?
Kan sjekke muligheten iallefall ;)