Tror jeg må ha to sanne biltema spacere for eiker felgene med 225 dekk subber på innerskjermen og på ett stag, andre som har problem med 225 dekk på 740??
Printable View
Tror jeg må ha to sanne biltema spacere for eiker felgene med 225 dekk subber på innerskjermen og på ett stag, andre som har problem med 225 dekk på 740??
skulle fått grøftelyset på innsida av fangaren
grøftelysa ble flyttet i går. skal se om jeg finner bilder. havnet og i grøften i går men skubbet bilen oppå vegen igjen og den var hel! VOLVO!
Ville fikset rusten asap...
haha, var jo lenge siden rusta ble funnet og fikset!http://forum.vccn.no/img-dump/2012/01/2382.jpg
der ser man vel grøftelysa og....
men er det noen andre som må bruke spacer på eiker felger på 225 dekk??
Jeg måtte ikke det. Mener det er 225 på de jeg lånte en gang.
Kjører dog 940, men er jo samme greiene.
er ikke mye det subber, men når jeg skiftet til vinterdekk såg jeg at det hadde subbet litt i innerskjerm og på et stag, så jeg tror jeg kommer til å sette på to biltema(av alle ting!) spacere...
har tatt av kromlistene på hjulbuene i dag, der var greit med overflate rust og bobler....
har ikke begynt på rusten på skjermene enda, men var ikke så gale som først antatt, bortsett fra sjåførsiden framme. men har fått tak i motstand og vindavvisere som snart blir montert!
Skjer det noe her?
ikke så mye, skal muligens sette i en b230f i dag. Har og skaffet vindavvisere som skal monterest snart. lurer på hva jeg skal gjøre med kromlistene, skal mest sannsynlig pusse de ned, grunne og lakke de svart matt
har skrudd ut motoren fra den andre bilen idag, skal vel bli en del oppdateringer under montering av f motoren. Var noe sinnsjukt med ledninger under der, hadde aldri trodd det på en gammal 740!
Prøver å hjelpe deg så godt eg kan over Facebook, hehe :p
noen som vet om de er påbudt med tåkelys bak? har byttet ut 21w pærene med 5w pærer(¨trerader¨) bilen skal snart på eu så må vite de fort
addonen er i glassfiber. krasjet i en snøhaug i vinter men den datt bare av, knakk ikke, så jeg vil si meg fornøyd med kvaliteten selv om det er glassfiber.helt grei passform og. en ting til: hvilke pærer er det i sideblinklysa?(på skjermen altså)
har montert hvite sideblinklys å sotet noen baklykter jeg hadde liggende, røde. maskerte svarte listen i midten så det ble ganske bra
veit det, men har to par så...
har fått henta F motoren nå, venter bare på luftmengdemåleren. Bilen har og fått seg kvit blink på skjermene, kommer en del bilder når jeg finner laderen til det forbaska kameraet...
fikk svar fra BT ang. motorbytte, tror ikke jeg gidder å fare inn å godkjenne, siden jeg ikke skal ha turbo blir det bare vekkastet tid...
Hei.
Søknad om motorbytte kan leveres på nærmeste trafikkstasjon.
Volvo tillater i 740/760 en maksimal effekt på 175 kW. (238Hk) og et maksimalt dreiemoment på 310 Nm.
En original B230F ligger godt innenfor dette og kan med små endringer kunne godkjennes i din bil. Det stemmer også at vi skal vite hvor delene kommer fra.
Her aksepteres eventuelt Kvittering/kontrakt på delekjøp, eller salgsmelding dersom det er benyttet komplett donorbil.
Legger ved søknadskjema som kan benyttes.
Om du bytter fra B230K, B230E, B230A trenger du ikke å vise den om du bytter motor.en jeg kjenner fikk dette bekreftet over telefon fra Trangsynsvesenet :)
Noen som kan ane seg hvilken størrelse det er på bremseskivene foran når det er en 87 mod?
edit: var 262mm
skal av med de to umbracoskruene i bakkant, men fyfan som de sitter, har oljet dem med, omega,wd40,crc++ noen tips? har og prøvd å slått dem
varme og makt.
de va de jeg trodde, men har ikke varme
fikk av nå, men nå er det skiva som sitter, skruen som holder den fast er vekk, men gjengene er der enda så lurer på hvordan jeg skal få den løs, sitter som f***
har skiftet begge skivene nå, var mye som satt bom fast ja...
sliter med at tanklokket detter av når jeg skal fylle, det er plastikken på feste som er utslitt(de to taggene), noen som vet om det er å få kjøpt nytt?
Dra til huggeren og sjå etter ein bil med samma farge som din og ta tanklokket på den :)
tanklokket er fint, men den platbiten som skal holde det på plass er utslitt
bilen har vært på eu kontroll, utslitte fremskiver og rust h.fjørfeste bak. Har fått en fyr til å se på det festet så det kommer nok til å bli bra, har og skiftet de skivene jeg snakka om. fikk lmm+luftfilterboks og lamdasonden i dag, så nå er det igrunn bare og begynne å strippe bilen å montere, bilder kommer nok! men en ting: det er to ledninger som er hvite og en som er svart som går utifra lamdasonden, den nye er ikke orginal så spiller det noen rolle hvor de to kvite ledningene kobles på?
er to ledninger som er hvite og en som er svart som går utifra lamdasonden, er ikke plugger på den nye som passer i ledningsnettet så jeg må koble, spiller det noen rolle hvor de to kvite ledningene kobles på av de hvite som sitter der orginalt?
her er et bilde av bilen når jeg skifta skive, har en del av selve skiveskiftingen og men det har vel alle sett før...
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/03/1783.jpg
her er et bilde fra første monteringen av eiker felgene
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/03/1784.jpg
her er et bilde av rutene som ble sotet, sotingen på bakdørene ble fort tatt av igjen da det bare var søppel men det bakom er der enda
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/03/1785.jpg
og et bilde av bilen fra i fjord sommer
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/09/245.jpg
ellers så skal bilen på etterkontroll imorgen, har fikset rusten på fjørfeste bak, men var ikke jeg som gjorde det så har ingen bilder :/