Hva er det de krever da? :p
Personlig synes jeg dette er en kjempe flott bil, men at det rattet og de setene var en massiv downgrade :p
Printable View
Hva er det de krever da? :p
Personlig synes jeg dette er en kjempe flott bil, men at det rattet og de setene var en massiv downgrade :p
planen er og ta rust også sette i interiøret igjen :)
men tror nokk jeg bytter ut org rattet til sabelt ratt eller noe sånt for det store rattet til bil uten servo er ikke spesielt fint :P
men det kommer vann inn i bilen når det regner.... noen som hvet hvor det kan komme inn henne?
har ikke vært å sett men, sjekk rundt vinduer? kommer det inn vann når du kjører eller bilen står stille? og hvor i bilen er det vann? :p
Hmm. I teorien vil det heller lonne seg med storre ratt enn mindre, naar det ikke er servo paa bilen:)
Skjonner allikevel tanken, toffere med mindre ratt:p
jepp frigstad kommer inn vann når den står stille.... rundt begge setene er det vann...
erlend 242
har servo liggende som blir montert i nermeste fremtid men må ha nytt reimhjul på motor da evt bare ny motor...
Sett deg inn i bilen å få noen til å spyle med hageslangen, så ser du hvor det kommer inn etterhvert, sikkert tetninger rundt dører eller vinduer?
GODKJENT :D
nå er det bare og få bestilt skilter :D
vist jeg får sånne stygge plast skilter er det mulig og få gamletypen skilt med annet skilt nr etterpå?
Du kan kjøpa gamle typen skilt, men du får vel ikkje nytt nummer.
tror du kan søke om å få det skilt nr. du vil ha. men det spørs jo på BT.
Må man inn på bt for og bestille skilter?
Trur det, men det er ikkje dei som skaffar sånne gammaldagse skilt, men du må først få sånne stygge skilt på han, hos BT og so kan du bestilla sånne "gamle" skilt hos nåken som lagar sånne.
Men problemet er at i går fikk jeg beskjed om at det var bare og ringe og bestille
i dag får jeg beskjed om at jeg må inn der evnt faks men det hjelper jo ikke en forbanna dritt når de har alle papirene på bilen..... og jeg sitter midt i skagerak og kommer hjem når de har stengt og går igjen før de åpner... :@