Opprinnelig postet av
Turbotony
jacobsen : bilen skulle ikke Eu godkjennes men hos BT desverre :confused:
amazonbrage : den blir automatisk 2 år til neste EU når den får skilter.
alecxz : 6,000,- :)
andersg : bra jeg har deg her så jeg slepper å svare for megselv ;)
Øyvind.G : veit den blir bra etter litt små fiks ;) jeg skreiv ikke at jeg polerte den lille flekken øyvind ;)
volvo242 : Hehe takk så mye, nei det var ikke akkurat mye, farge skal bli på dennen bilen digger den som F ;) men du må lakke din opp igjen i samma farge ;)
usa-turbo : Nja her er greia, selve bilen gikk rett gjennom uten feil.
men fikk ikke skilter fordi BT i sverige har ikke fått papirer på at bilen er exportert til norge, så bilen står registert enda i sverige. Så jeg fikk ikke skiltene på bilen pga den er enda svensk, men BT gadd ikke å ringe til BT i sverige får og sende over papirene, så da måtte jeg ta kontakt med han jeg kjøpte den av, og maile han over papirene på at den er importert her.
Så han skal sende de inn i morra, så pga at BT her i tønsberg en noen horer så fikk jeg ikke skilter fordi de ikke gadd å ta en TLF ! også likte de ikke "S" på rompa på bilen, hahaha......
så kanskje får jeg skiltene før helgen da får bare vente å høre i morra ;)
ps takk for GT Leppa helt konge !!!
Revell : hehe hva skal jeg med flere brytere ??? skal ikke ha noe xtra lys eller no drit på den :D
alecxz : som jeg sa for litt sia på prosjekte ditt, er at du burde seriøst bytte tilbake mye kulere med 79-80 front :cool:
Det begynner å bli få av den fronten....