si ifra kan vi kjøre sammen oppover, jeg bor i Råde
Skal ikke se bort ifra at det kommer en bil eller 2 fra Halden også, er jo ikke lange biten inn dit med den "fine" veien vi har nå :)
Hører du sier det ;P
Jeg veit du bare prøver å være morsom her, men det finnes ikke noe morsomt med å kjøre hardt på mosseveien. Ikke noe morsomt i det heletatt. Jeg og den fotoboksen der er ikke akkurat bestevenner lenger. :(
Men jeg kommer nok, jeg! Må jo prøve å ta meg noen turer til "gamlelandet" utover. Det er alltid koselig. :)
Siden det er så mange fra Østfold som skal innover, så får jeg vel prøve å henge meg på med den grønne en tur en gang.... :)
Når på våren starter dette? Hadde vært stas å være med på første treffet :D
Blir annonsert når vi har GO fra Tyrigrava :)
Får prøve å "svinge innom" en gang. Angående kaffen, så kan jeg stå for automatoljen :)
du svinger innom ja? da trur jeg du har tatt feil i ei rundkjøring:D
haha!! Vi vestlendinger bruker det vi har av unnskyldninger for å komme oss til østlandet, så over til Sverige for å handle opp kvoten våres i tobakk.
Eller rettere sagt, kvoten blir holdt synlig.
bare å komme, det vettu. bare ikke bosett deg, nok folk her fra før av, om vi ikke skal ha en gjeng med nordmenn som nesten ikke snakker norsk...
sant det! det har vi jo allerede.
nok OT!:D
Får ta med de som kjører Volvo i Råde's Rånere gjengen jeg da :D
Da blir det meg å Volvo240v8 her på forumet bare da :P
våren vil det si mars april eller te nå i februar ? ? :P blir noen fra Eidsberg(Indre østfold) :P
Nå i februar blir det ihvertfall ikke. Om det blir i mars får vi se på, med tanke på vær og ikke minst når Tyrigrava starter med sommertider.
oki ;)
Noe nytt om når de starter på Tyrigrava eller?
Nei, men det haster neppe siden det fortsatt snør :)
Men tidligst i april bør det være muligheter håper jeg.. gjenstår å se!
15 april starter vårfeiinga så da skal det ikke komme noe mere snø da ingen brøytemanskaper er klare lengere :p
Dato satt, første post oppdatert :)
Fint om de som tenker å komme 7 april sier fra her, så vi kan se hvor mange som kommer å gi beskjed til kroa med tanke på bemanning og kjøp av mat/drikke til dere :)
skal vurderes sterkt ;)
kommer garantert :)
Må få til det :)
kommer jeg å, enten i shabby 145, eller någet oppussa 940 :D
Tenker jeg / vi kommer 7de april! ;)
jeg kommer ivartfall
jeg og "Larset" kommer en tur utover regner jeg med :)
Må man være betalende medlem for å få komme på disse treffene, eller holder det å være forumbruker?
Nei dette er ett åpent treff, medlem eller ei :)
Jeg kommer:D
Bra!
Velkommen er alle man, om man har Volvo, liker Volvo etc. spiller ingen rolle.. :) Her skal det prates, glanes, juges, vises og sånn. :)
mulig man må prøve og ta seg en tur dit ja:)
Gleder meg til å se mange kjente og treffe nye ukjente :) Og jaggu har ikke dama så og si frivillig sagt seg villig til å være med! :eek: