handla en del deller der selv i det siste til regina sprutet følere lmm følern etc til svert hyggeli priser og ikke minst spart mye peng kontra volvo selv:)
Printable View
handla en del deller der selv i det siste til regina sprutet følere lmm følern etc til svert hyggeli priser og ikke minst spart mye peng kontra volvo selv:)
Handler det meste hos mekonomen i Charlottenberg, skaffer allt jeg trenger på kort tid og bestiller deler til butikken på nett og får en mail når delene ligger i butikken og kan hentes. Ikke noe å utsette på prisen heller. Er endel forskjell i pris mekonomen norge contra sverige.
Veldig gunstig å bestille derifra når svenskekrona er lav. Er mange nordmenn som har fått med seg det.
Har veldig positiv erfaring med mekonomen i sørlandsparken (kristiansand) :) pleier alltid å få noe prosenter av dem og dem pleier å ha det enn trenger :)
Synes Mekonomen er svindyre.
Skulle ha endelegg til volvoen 400kr gikk på thorshov 90kr
Hjulager kosta 1900 gikk på finn fant orginalkvalitet til 800kr
Skulle ha caliptere kjøpte 2 stk med brakketen og frakt og toll fra usa til prisen av 1 uten brakket på mekonomen.
bolter til hjulagert 90kr stk.
Men fordelen er at de har litt på lager.
Man skal i alle fall følge med når man handler på Mekonomen.
I Norge har jeg gitt opp. Får bedre priser på Bilia som regel.
Men handler jeg i Sverige så er det først kronekursen som kommer i vår favør, og deretter så er det sannelig til dels STOR prisforskjell i Svensk favør i tillegg.
Men som sagt: følg med: Ikke på alt.
Lenkestag til Volvo 960:
Mekonomen ca 750,-
Frydenbø (Volvo) ca 400,-
Mener det var dette olavxxx fant ut når han nå kjøpte nye på Volvo...
2 stk fjærbeinlager mekonomen 700kr.
Thorshov 280Kr.
Og får det like fort som på mekonomen ..
20% på alt hos Mekonomen idag!
Hjelper lite
jeg har ikke noe til overs for mekonomen på Lillehammer i hvertfall pris mesig, da jeg skulle bytte clutch for ca 2 år sia skulle Volvo ha x antall kr og mekonomen skulle ha x antall kr men mekonomen skulle ha 2-3000,- mer en Volvo skulle ha for samme jobben....