Remi: Arti, var den fortsatt hel? :o
Henrik: Jo er kurant jobb det. Kjedelig men enkel.
Printable View
Remi: Arti, var den fortsatt hel? :o
Henrik: Jo er kurant jobb det. Kjedelig men enkel.
Den så fortsatt hel og pen ut. Lå bredt i hver sving hvertfall:)
Det er bra! Bredt?? Og jeg som aldri har sladda med den!! :o ;)
Var vel bare glatt kanskje.... :p
Flotte bilder og en god story om bilen Sven. Kjøpte meg en 945 LT ikveld 28 Feb. og reiser ned til Fredrikstad imorgen for å hente den. Det er en -96 modell, og det skal bli kjekt å cruise hjem via Østerdalen hjem til Meråker. Får nok legge ut en tråd om denne her inne. Det skulle visst følge med en skiboks, så om noen har bruk for den, så er det bare å ringe 91881771, så ordner det seg. Fargen er mørk grønn, og den har passert 300 tusen, så den er innkjørt. Rapport kommer og bilder.
Noen som har sett noe til denne bilen i det siste?
Får ikke opp noe info på regnr lenger på 2282 eller vegvesen.no så lurer litt på hvor den har blitt av. Hørte noe om at den havna på vestlandet.
Ser ut til at vegvesen.no sin eu-kontrollsjekk er ute av drift, finner ingen av mine biler heller.. Sjekk i morgen, sikkert en server som er nede..
Kommer bare opp "ukjent reg.nr" på både 2282 og vegvesen.no
Finner div andre biler, men ikke denne. Snodig... Iallfall siden jeg finner hugde biler osv.
Trolig skiftet regnr, mulig pga mistet skilt.
Hvis det er bytta regnr så kan man søke på understellsnr. på eu-kontroll hos vegvesen.no hvis du tilfeldigvis skulle ha det ligende Sven
Der sier du noe Børge, sikkert det som er skjedd. Har ikke chassinr på den bilen, men skal prøve å ta vare på det på bilene mine heretter i tilfelle jeg får lyst til å spore de opp i senere tid :)