Liker handlevogn jeg ;)
Jepp... Er litt kjip av meg. Kjøper bare til "beste pris"
Angående koppeholder i midtkonsollet, så må du i tillegg til selve koppeholderen, ha rammen rundt denne. Skal se om jeg klarer å hoste opp et delenummer til deg...
Sleit litt selv med å finne ut av dette, så det er med nød og neppe jeg deler det med mine beste forumskompiser ;) (og selvfølgelig med alle andre tusener av glade lesere):):):)
Ja det var ikke dyrt :)
Tror det blir på min å etterhvert :)
Men først spredere. Føles som om jeg kjører en halv bil;)
Må bestille meg time i Sverige etter jul engang å fått gjort noe.. Er liksom noe billigere på den sia..
1500, var det for alle 4 delene???
Kjempebil, en av de fineste V70n'ene jeg har sett..! :) (Og ja, jeg har sett mange! ;))
Tusen Takk :)
Er ikke så halvgal den c70'en din heller da ;)
Har vært litt lite på forumet de siste ukene, men kikker innom så fort jeg kan ;)
De xenon lyktene var de plug & play? hva måtte du eventuelt gjøre?
Hei, skjedd noe nytt? ;) Sett på min? ;)
Takker for svar..
Ser at du har ettermontert lykteviskere.. fikk du koblet på spylerveskeslanger også? mangler det på min og det er svært trist i disse slafsedager..
Nice! skal vurdere det selv gitt. bare jeg finner en frontfanger i samme farge:p
Hva blir billigst? kjører du på et dyr må du vel dekke kaskoegenandelen selv?
Ingen egenandel på viltpåkjørsel... Men du må vente på viltnemda.
Heisann!
Fin bil du har altså! :) Mange fine oppdateringer! Vår kom jo med klarglasslykter bak, chromehåndtak, vinge og koppholdere innvendig og alt der der originalt, så det er jo litt "kjedelig" da, i den forstand at jeg ikke får byttet så mye på den for at den skal se kulere ut.
Men et lite spm: Hvor la du den sigarettenneren i bagasjerommet? Vet at ledningene ligger klare på V70N bilene, men jeg vet ikke hvor i bagasjerommet de ligger! :p
Kjøpte du uttaket hos Volvo?
Igjen: kjempe fin bil! :D
EDIT: Var det her du satte det inn?
http://forum.vccn.no/img-dump/2011/01/1720.jpg
Daniel V,
12V uttaket bak er på høyre side. I hvert fall på 2001.