Utrolig at ikke denne eer solgt alt!!
Printable View
Denne hadde jeg nok kjøpt om den hadde vært i nærheten her :)
Ja, "noen" burde jo kjøpe den og ta vare på den. Selv driver jeg for tiden og ordner meg en annen 70-talls-Volvo, og tror det får klare seg for i år...
ny og lavere pris nå
kom og hent! 10.000kr..
Skulle so gjerne gjort det, hadde eg berre hatt garasjeplass, nok pengar og lappen so skulle eg komt med ein gong.
Men var det ikkje nåken på forumet som sa dei kunne tenkt seg bilen men ikkje kunne gje 16000,- for han? Dei burde du ta kontakt med no, so kanskje du endeleg får selt han til nåken vetige folk????
Men det er no ikkje so lite marked dar at det skulle ta so long tid å bli kvitt ein so fin bil til den prisen, so eg forstår ikkje koffor du ikkje har fått selt han:confused:
meldte interesse men med reise utgifter og slik hadde den bilen der blitt dyr:eek: Var en kompis som ville ha den men ville ikke betale for den dyre turen:o
Kanskje folk tenker "denne har vært ute en stund til latterlig lav pris, må være noe galt med denne.." Hadde jeg bare hatt penger... :P
Vil liksom ikke selge brukisen for og kjøpe denne
ser den med reise utgifter ja. derfor jeg satt ned prisen..
tja, er ikke noe annet som feiler den enn hva som står i anonsen :)
er liksom ikke bare bare og reise fra Telemark til Nordland:p
Med en langtur får en jo testet at bilen tåler det. :D Er det noe vinterføre å bekymre seg for foreløpig, da?
kan garantere at bilen tåler det:) vel og merke ved normal bruk da:rolleyes:
er vel kunn over fjellene det er "vinter" ettersom jeg har forstått.
men er krute gode nokian hakkapelita piggdekk på bilen:)
tenkte nå mere på at det er frieksos og null stereo,og bare 4 gir, så derfor tror jeg det blir en iriterende tur i lengden :p
Såg jo ut som en grei og billig 745 TD, men er det noe muffens med chassinummeret her?
http://cache.finn.no/mmo/2011/10/25/...1760764456.jpg
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=31417500
Mye mulig bilen bare er ombygd på 90-tallet eller noe også.
Fant ikke noe chassisnr...? Men utseendet tyder jo på at bilen er ombygd.
Spør du meg så tenkte jeg importbil og rammenr bytte, men godt mulig den er ombygd i forbindelse med frontskade etc. Syns det kan minne om en bil fra et annet marked siden den var så gjennomført. Evt et godkjent karosseribytte for alt jeg vet.
EDIT: ser ut som dørsidene er like de fra 89 og nyere også.
Er det nåken som har hatt lyst på Golf med bakhjulstrekk??