Hadde jeg vært lokalkjent skulle jeg gjerne hjulpet.
Når det gjelder lokale treff herover; det har vel vært diskutert, men ingen tar initiativ.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Printable View
Absolutt lov å spørre. Vi lar det gå en stund til hvor vi sanker alternativer, så tar vi en avstemning elns når det nærmer seg.
Du fikser noe sånr, du? ;)
Ikke noe problem å arrangere under VCCN's navn sålenge det er voksne folk som gjør det, og tar litt ansvar for ro og orden. Alt jeg gjorde var å sette et sted, en dato og tid, så dukka folk opp. En av oss kunne sikkert også tatt seg en tur for å hjelpe til om det trengs.
Biltema er ingen dum idé, men det kan være litt klønete å finne fram for ukjente, og bommen stenger når tema stenger, men det er vel kanskje ikke før 9?
Plantasjen pleier å være positive til treff/arrangement, men dårlig med servering.
Shell sørgående på Kløfta har en grei plass, men der er det ofte mye lastebiler..
Tenkte på samme ved Esso Kjellerholen, er ofte mye tungbiler som står der. Plantasjen var ingen dum idé, og servering kan vi som sagt ta med oss fra et annrt sted. Kanskje godt for enkelte (les: undertegnede) å slippe kjøpepresset fra McD?:)
At plassen har iitt lys om vinteren er jo uansett greit.
Gyllen mulighet for å opprette vaffelsalg til klubbkassa! =p
De står som regel på andre siden ved innkjøringen og evt på langsiden ikke på store plassen der så ser ikke på det som ett problem.
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Volvo Car Club Norway - www.vccn.no
Nja, veit ikke om Esso er glad for at vi minsker vaffelsalget deres;)
Jeg opplever det motsatt, står nesten alltid en lett lastebil eller tungbil på enden av plassen der. Ikke noe problem sålenge de kommer seg ut, men blir fort trangt.
Ser fort for meg att Esso Kjeller kan bli litt smått hvis man får ett årleit oppmøte? Att man faktisk vil stå i veien for folk
Sånn utover høsten og vinteren går det nok, hvis vi ikke finner et alternativ. Men det kan fort bli trangt med et slikt oppmøte som var i går.
Det er det, men vi må uansett ha strøm for å fyre opp vaffeljernet, så jeg tror den utgår, med mindre aarnes har lyst til å dukke opp med henger og aggregat hver gang.
Om vi skal ha det på en plass hvor det ikke er noen servering noe sted kan vi like gjerne ha det på plassen før Gardermoen Raceway [emoji111]
Hvorfor det? Fortsatt Akershus! Og tydeligvis er jo Gardermoen Oslo ;)
Helt enig i at vi bør ha et sted med servering i nærheten. Ingen McD innover mot byen som har stor plass?
Da må det bli McD på Skårer som VACN har oppmøte på hver mandag
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Ikke dum den, er det plass til 40 biler der da? Syns å huske den er litt mindre enn Berger.
Kjørte forbi der istad, det er ganske god plass der. Riktig nok mindre enn berger, men det går så sant ikke alle andre er der å spiser middag samtidig som vi har treff [emoji14]
VACN har jo vært der en årrekke, men siden de har hver mandag så tynnes oppmøte litt mer opp til 10-20 stk i slengen.
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Vi kan hvertfall legge til den plassen i alternativer, prøve i oktober og se hva vi synes.
Når jeg nevnte Plantasjen, Ray, så tenkte jeg på Jessheim, og der ligger McFeit faaarlig nære! :p Plassen er forsåvidt godt opplyst og uten bom! Jeg kan stille med aggregat og vaffelpresse om noen tar med røre :p
Jessheeeeeeiim
Hva med Olavsgaard? Hotellet.
Kan jo alltids undersøkes, men mangel på servering pluss at jeg tipper de ikke er gira på gamle Volvoer som forstyrrer idyllen, setter antageligvis en stopper for det. Tar det med og skriver det opp på lista, så tar vi en avgjørelse mot neste treff om hvor det blir.
Kronglete parkering.
Vi har tatt opp Mortens Kro tidligere uten at det vant noe gehør
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Enda et greit alternativ, men der hender det og at det er tungbiler som må frem. Ikke noe problem om vi står der, men Mortens Kro er vel mer mynta på å sitte inne.
Med på lista. Får se om vi tar en avstemning etterhvert, eller om jeg bare Adolfer hele greia og bestemmer;)
Vært en tur rundt og titta på noen plasser nå, McD på Skårer virker lovende. Greit med parkering for oss bare vi er villige til å flytte oss om nødvendig, og kostholdet er vi allerede vant til. Det er bare 10min ekstra kjøring for Hamargutta, nesten på Oslogrensa for alle andre, og de er allerede vant til bilentusiaster der.
Vi har god tid enda, trenger ikke bestemme oss allerede nå. Oppfordrer alle med lokalkunnskap i Akershus og Oslo om å tenke seg om etter en plass;)
Om ikke noe bedre alternativ har dukket opp innen månedsskiftet kan vi banke det ut på Facebook, Joachim.
Veit ikke om det her funker, men gir det en sjanse:
https://www.google.com/maps/@60.1667.../data=!3m1!1e3
Det funker her iallefall... Der ser du plantasjen og McFeit på Jessheim. Nære avkjøring til E6 å greier.
Har vært nevnt oppi tråden her ja [emoji12]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ray mente jeg skulle legge med kart, derfor :p
Har ikke kommet inn noen bedre forslag enn McDonalds Skårer, så vi prøver der, og tar med oss erfaringa videre. Adressen er Solheimveien 118, 1473 Lørenskog. For dere langveisfra, eller Hamar om du vil, fortsett sørover på E6, ta av mot Rv159 og Akershus Universitetssykehus, og avkjøringa rett etter Shell på høyre hånd. Veldig vanskelig å gå glipp av.
Vedlegg 5893
Oppdaterer førsteposten.
Vi stiller oss opp der VACN har treff, som visstnok ikke har vært noe problem. Mellom McD og Solheimsveien, altså.
Vedlegg 5894
Hvem kommer idag?
Husk NYTT STED! [emoji2][emoji1362]
Per Turbo
Styreleder / Chairman
Hyggelig og sosialt som alltid. Plassen er jo litt mindre, men vi får lett plass til 30 biler der mot sommeren. Takk til alle oppmøtte;)
Neste treff lander på Onsdag 23. November - vel møtt.