ja men blir masse masse masse meir kjøring istaden for å stå i kø heile dagen...
Printable View
Er faktisk ikkje så mykje køståing dar. På da mest hektiske, kanskje 10 minutt i kø, men på slutten ingeting. Er jo då me som kjøre volvo har ein fordel, for bilane våre funka fortsatt då :)
Jeg tar turen med kameraet hvertfall, må få smørt opp hengsla litt etter vinteren.. :)
noe som skal kjøre på eikås førstkommende søndag??
koster 300kr for medlemer og 450kr for ikke medlemer..
ny ordning med påmelding som må fikses på forhånd..
står mer info her: http://www.bergen-gatebilklubb.no/fo...p?topic=1682.0
nå er det vel på tide å dra igang et lokaltreff vel?
Slenger meg på den Vikebø
Trenger nødvendigvis ikke noe bane, bare en god parkeringsplass der vi kan treffes og sosialisere... Tips til steder som ikke blir låst for slikt???
ikea i åsane for eksempel:)
jeg er kanskje med, bilen ville ikke starte i dag :(
ev kan dere ha treff rundt bilen min, hahaha
Mye epnt vær for tia altså... :D
kan eventuelt møtes under danmarksplass der vi har pleid å møtes...
Bare å sette en dato! :)
Jeg har slutta å love at jeg kommer for fram til nå har jeg vært bortreist samtlige ganger :p men får håpe det kan passe noen ganger denne sesongen :)
Jeg fikk start på skranglekassen igjen, ser ut som det var som jeg mistenkte: sticky valves.
Bare synd at i de dagene jeg ikke hadde bil nå, slo snusfornuften til og jeg valgte å betale ned ekstra på lån.. he he.. jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe meg dekk i 19".. Får se om jeg får råd til sommerdekk på denne lønnen, eller om jeg må vente til neste :-P
Nå ser ting passelig lyst ut! har bestilt meg nye dekk i dimmensjon 215/35-19!
Bare å vente på de nå, samt de må jo legges på felgene :-) Men etter det er jeg klar til treff - og det uten å skubbe skrapjernet!
hei, det er de SC kjøpte fra USA.
Illustrasjonsfoto: http://i29.photobucket.com/albums/c3...t/100_1728.jpg
Jeg kjøpte en LG 2x til henne, så overtar jeg felgene.
Ah, skjønner! Greit det =)
Tatt et test foto for å se hvordan de trives på bilen? :-D
Hehe, jaja... Sånn kan det gå =) Får se når de e kommet på =)
yep, he he... forhåpentligvis tiiidlig i mai.. Skal si www.dekkonline.com var kjappe mtp. forsendelse! Får vel dekkene 2. Mai.